Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-)

Praha, Jihomoravský

Toto je nabídka práce na pozici Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-). Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 10.12.2016   Značka: MP   ID: 1022974

Požadavky


• VŠ, SŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
• min. mírně pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
• praktická znalost podvojného účetnictví
• praktická znalost podnikových procesů
• znalost ERP systému (Microsoft Dynamics NAV) výhodou
• iniciativní a dynamický přístup k řešeným úkolům
• spolehlivost, pečlivost
• kreativita, komunikativnost a samostatnost
• schopnost týmové práce
• ochota učit se novým věcem
• ŘP sk. B s praxí

Nabídka


• zázemí zavedené a stále se rozvíjející společnosti s příjemnou pracovní atmosférou,
• možnost profesního růstu, osobního rozvoje
• systém komplexního vzdělávání (jazykové i odborné kurzy)
• motivující platové ohodnocení (v závislosti na výkonech), bonusy, osobní odměny
• pět týdnů dovolené

Pracovní náplň


• analýza, implementace a prezentace MS Dynamics NAV
• koordinace části projektového týmu (zodpovědnost za modul finance)
• komunikace se zákazníkem – konzultace, podpora, školení
• účast na prezentacích (pre-sales fáze projektu)
• návrhy řešení pro zákazníka
Město: Brno
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-) svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-)
ID: 1022974


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název FONTES H, spol. s r.o.
Město602 00 Brno
Jméno pracovníkaMarkéta Pernicová
Telefon603260597
Mobil545 213 273, 603260597,730515955
Emailzaslat email

více informací o společnosti

O společnosti FONTES H, spol. s r.o.

Jsme stabilní a současně dynamickou personálně-poradenskou a vzdělávací firmou. Stabilitu potvrzuje naše působení na trhu již od roku 1996, dynamiku spatřujeme v neustálém hledání nových
aktivit a postupů. Náš tým tvoří kvalifikovaní odborníci z oblasti vedení a řízení lidí, personalistiky, obchodu, marketingu či ekonomiky. V práci využívají své bohaté zkušenosti z praxe.

Naše služby zahrnují čtyři základní okruhy činnosti, v praxi těsně související. Jsou to:

* vzdělávání a osobní rozvoj lidí
* personální poradenství (zprostředkování zaměstnání),
* široký okruh poradenských aktivit v oblasti rozvoje firem
* anketní centrum

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Místo dryáčníka nebo brabenáře už dnes neseženete. Ale už ani například telegrafistu. Která další povolání zanikla?

Když si dnes pročítáte inzeráty, které nabízejí práci, hmeží se to samými senior a...

Padnou v roce 2017 svátky na víkendy nebo bude hodně volna?

Sotva jedny svátky skončily, už se nemůžete dočkat dalších? Stejně jako každý rok i letos...

Před Vánoci pracovní morálka upadá. Shánějí se dárky a posílají přání

Vánoce jsou těsně za námi a představte si, že společnosti zabývající se tvorbou statistik...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace