Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-)

Praha, Jihomoravský

Toto je nabídka práce na pozici Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-). Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 21.3.2017   Značka: MP   ID: 1022974

Požadavky


• VŠ, SŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
• min. mírně pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
• praktická znalost podvojného účetnictví
• praktická znalost podnikových procesů
• znalost ERP systému (Microsoft Dynamics NAV) výhodou
• iniciativní a dynamický přístup k řešeným úkolům
• spolehlivost, pečlivost
• kreativita, komunikativnost a samostatnost
• schopnost týmové práce
• ochota učit se novým věcem
• ŘP sk. B s praxí

Nabídka


• zázemí zavedené a stále se rozvíjející společnosti s příjemnou pracovní atmosférou,
• možnost profesního růstu, osobního rozvoje
• systém komplexního vzdělávání (jazykové i odborné kurzy)
• motivující platové ohodnocení (v závislosti na výkonech), bonusy, osobní odměny
• pět týdnů dovolené

Pracovní náplň


• analýza, implementace a prezentace MS Dynamics NAV
• koordinace části projektového týmu (zodpovědnost za modul finance)
• komunikace se zákazníkem – konzultace, podpora, školení
• účast na prezentacích (pre-sales fáze projektu)
• návrhy řešení pro zákazníka
Město: Brno
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-) svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Finanční konzulatnt(ka) pro Brno (-mpb-)
ID: 1022974


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Firma FONTES H, spol. s r.o.
Město602 00 Brno
Mobil545 213 273, 603260597,730515955
Emailzaslat email

více informací o společnosti

O společnosti FONTES H, spol. s r.o.

Jsme stabilní a současně dynamickou personálně-poradenskou a vzdělávací firmou. Stabilitu potvrzuje naše působení na trhu již od roku 1996, dynamiku spatřujeme v neustálém hledání nových
aktivit a postupů. Náš tým tvoří kvalifikovaní odborníci z oblasti vedení a řízení lidí, personalistiky, obchodu, marketingu či ekonomiky. V práci využívají své bohaté zkušenosti z praxe.

Naše služby zahrnují čtyři základní okruhy činnosti, v praxi těsně související. Jsou to:

* vzdělávání a osobní rozvoj lidí
* personální poradenství (zprostředkování zaměstnání),
* široký okruh poradenských aktivit v oblasti rozvoje firem
* anketní centrum

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Kolega smrdí? Poradíme, jak mu to říct

Pokud pracujete v jedné místnosti s více lidmi a jeden z nich příliš nehodluje hygieně, je to...

Ženy budou mít podle zákona stejné platy jako muži. V Čechách ale ne, s novinkou přišel Island

Ženy budou dostávat stejně vysoký plat jako muži. Alespoň v islandských firmách. Ukládá...

Co takhle si z práce odskočit na sex? A mít to zaplacené

Pauzu na oběd by měl mít v práci každý. Ale pauzu na sex? Legrace? Kdepak, radní...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace