Asistent/ka jednatele (-ahj-) okr. Jihlava

Vysočina

Toto je nabídka práce na pozici Asistent/ka jednatele (-ahj-). Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Jihlava můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 14.12.2016   Značka: AH   ID: 1103985

Požadavky


- výborná znalost němčiny pro každodenní komunikaci
- prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky
- komunikační a organizační dovednosti, stresuodolnost
- příjemné a reprezentativní vystupování
- samostatnost, flexibilitu, aktivní a svědomitý přístup k práci
- uživatelskou znalost PC (Excel, Word)
- psaní na klávesnici všemi deseti výhodou

Nabídka


- prostředí stabilní a rozvíjející se společnosti s nadnárodní působností
- odborný profesní rozvoj
- práci v profesionálním kolektivu s vysokou mírou samostatnosti
- slevy na výrobky společnosti
- možnost realizovat se v sesterských závodech v rámci skupiny
- možnost využití firemního kvalitního ubytování pro zaměstnance mimo region Jihlava

Pracovní náplň


- asistentská podpora jednatele společnosti
- administrativní práce a příprava podkladů pro jednání
- pravidelná měsíční hlášení a reporting
- zápisy z jednání
- každodenní komunikace v NJ s ostatními závody Kronospanu v zahraničí
- organizace služebních cest, zabezpečení ubytování, obstarávání letenek
Město: okr. Jihlava
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Asistent/ka jednatele (-ahj-) okr. Jihlava svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Asistent/ka jednatele (-ahj-)
ID: 1103985


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název FONTES H, spol. s r.o.
Město602 00 Brno
Jméno pracovníkaAlena Humlíčková
Mobil734156369
Emailzaslat email

více informací o společnosti

O společnosti FONTES H, spol. s r.o.

Jsme stabilní a současně dynamickou personálně-poradenskou a vzdělávací firmou. Stabilitu potvrzuje naše působení na trhu již od roku 1996, dynamiku spatřujeme v neustálém hledání nových
aktivit a postupů. Náš tým tvoří kvalifikovaní odborníci z oblasti vedení a řízení lidí, personalistiky, obchodu, marketingu či ekonomiky. V práci využívají své bohaté zkušenosti z praxe.

Naše služby zahrnují čtyři základní okruhy činnosti, v praxi těsně související. Jsou to:

* vzdělávání a osobní rozvoj lidí
* personální poradenství (zprostředkování zaměstnání),
* široký okruh poradenských aktivit v oblasti rozvoje firem
* anketní centrum

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Na pracovní pohovor už se připravit umíte, ale jak zvládnete assessment centrum?

Říkáte si, že máte zkušenosti, znalosti, dobrý životopis, pár přijímacích pohovorů za...

Místo dryáčníka nebo brabenáře už dnes neseženete. Ale už ani například telegrafistu. Která další povolání zanikla?

Když si dnes pročítáte inzeráty, které nabízejí práci, hmeží se to samými senior a...

Padnou v roce 2017 svátky na víkendy nebo bude hodně volna?

Sotva jedny svátky skončily, už se nemůžete dočkat dalších? Stejně jako každý rok i letos...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace