Mzdová/ý účetní se znalostí AJ Praha

Praha

Toto je nabídka práce na pozici Mzdová/ý účetní se znalostí AJ. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 19.1.2017   ID: 1133965

Požadavky


Profil pracovníka
Pozice je ideální pro zkušené i méně zkušené mzdové účetní, s minimálně 1 rokem praxe na této
pozici, znalostí mzdové a pracovně právní legislativy a znalostí AJ na minimálně mírně pokročilé
úrovni.
Pokud Vás tedy baví vedení mzdové agendy, chcete získat kvalitní pracovní zkušeností na
samostatné pozici, zvyšovat svou úroveň znalosti anglického jazyka a pracovat s kvalitním
informačním systémem, který Vám zjednoduší práci, pak je tato nabídka určena především Vám.

Nabídka


Nabídka zaměstnavatele
- Možnost získat kvalitní zkušenosti při zpracování mezd pro jednoho či více zákazníků
- Prohlubování znalostí v oblasti mzdové a pracovně právní legislativy
- Pružná pracovní doba a možnost pracovat částečně v rámci home office
- Finanční ohodnocení junior ( 1-2 roky praxe) 28 - 35.000,-CZK nástupní mzda, senior (3 a více
let praxe) 35 – 40.000,- CZK.
- Možnost nástupu ihned / dle dohody
- Místo pracoviště je Praha 4

Pracovní náplň


Profil pracovní nabídky

Pracovník na pozici Mzdový účetní bude zařazen v oddělení, které zajišťuje komplexní
zpracování mzdové agendy pro své zákazníky. Na této pozici budete pečovat o mzdovou
agendu svěřeného zákazníka, či zákazníků, což zahrnuje samostatné vedení a zpracování
mzdové agendy včetně mzdové uzávěrky, zajišťování všech povinností vztahujících se ke
zpracované agendě a vyplývajících z platné legislativy, zpracování exekucí a insolvencí,
likvidace dávek nemocenského pojištění, zpracování ročního zúčtování daní, evidenčních listů
důchodového pojištění, potvrzení na základě jednotlivých žádostí zaměstnanců, komunikaci s
orgány státní správy, zdravotními pojišťovnami, inspektoráty práce a finančním úřadem a v
neposlední řadě komunikace s oprávněnými institucemi a řešení případných kontrol

Poznámka


Jak postupovat v případě zájmu

Pokud máte k uvedeným informacím jakékoliv dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat.
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu v
anglickém jazyce. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních
údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho
pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve
svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.
Ihned po obdržení Vašeho životopisu se s Vámi obratem spojíme, abychom Vám mohli doplnit
další podrobné informace a zjistit Vaše požadavky a představy.
Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost),
zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č.
101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při
zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím
osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a
se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21
zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Plat: 28-35.000, 35-40.000,- CZK
Město: Praha
Klient: SIMPLEX Czech s.r.o.
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Mzdová/ý účetní se znalostí AJ Praha svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Mzdová/ý účetní se znalostí AJ
ID: 1133965


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název Simplex Czech s.r.o.
UliceNa Hroudě 24/3317
Město100 00 Praha 10
Jméno pracovníkaPersonální konzultant
Telefon+420 224 266 042
Emailzaslat email
URLhttp://www.simplex.cz

více informací o společnosti

O společnosti Simplex Czech s.r.o.

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Místo dryáčníka nebo brabenáře už dnes neseženete. Ale už ani například telegrafistu. Která další povolání zanikla?

Když si dnes pročítáte inzeráty, které nabízejí práci, hmeží se to samými senior a...

Padnou v roce 2017 svátky na víkendy nebo bude hodně volna?

Sotva jedny svátky skončily, už se nemůžete dočkat dalších? Stejně jako každý rok i letos...

Před Vánoci pracovní morálka upadá. Shánějí se dárky a posílají přání

Vánoce jsou těsně za námi a představte si, že společnosti zabývající se tvorbou statistik...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace