SAP key user / Customer Service Supervisor Praha

Praha

Toto je nabídka práce na pozici SAP key user / Customer Service Supervisor. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 3.12.2016   ID: 1156607

Požadavky


Profil pracovníka
Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici, dobrou znalost IS SAP, především modulů SD a
MM z pozice SAP key user a aktivní znalost AJ a chuť se neustále rozvíjet, pak je tato pozice určena především Vám.
V případě potřeby je zaměstnavatel připraven zajistit vzdělávání v oblasti koordinace plánování zásob.

Nabídka


Nabídka zaměstnavatele
- Finanční ohodnocení cca. 50 - 55.000,- CZK nástupní mzda
- Odborné vzdělávání v tuzemsku i zahraničí
- Další profesní růst v rámci společnosti
- Výborné a přátelské pracovní prostředí
- Kvalitní pracovní prostředky
- 5 týdnů dovolené a sick days
- Jazykové vzdělávání apod.
- Místo pracoviště je Praha

Pracovní náplň


Profil pozice
Cílem této pozice je zajistit fungování systému SAP a bezproblémové fungování dodávek zboží k cílovým zákazníkům.
Jedna část práce je zaměřena na práci s IS SAP, v rámci kterého pracovník funguje na key user v
modulu SD a MM, zajišťuje produktová a zákaznická Master data, administruje ceníky v SAP,
pomáhá při přípravě, testování a implementaci změn v SAPu a zajišťuje technickou podporu
pro pracovníky oddělení zákaznického servisu a obchodního oddělení.
V rámci druhé části náplně práce pracovník řídí tým 4 podřízených pracovníků na pozici Customer Service Specialist, koordinuje plánování skladových zásob pro prodej a výrobu, zajišťuje objednávky finální produkce u subdodavatelů, komunikuje se skladem v zahraničí a ve spolupráce Operation manažerem řeší kritické situace při nedostatku zboží na skladě.

Poznámka


Jak postupovat v případě zájmu

Pokud máte k uvedeným informacím jakékoliv dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat.
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu v anglickém jazyce. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.
Ihned po obdržení Vašeho životopisu se s Vámi obratem spojíme, abychom Vám mohli doplnit další podrobné informace a zjistit Vaše požadavky a představy.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Plat: cca. 50-55.000,- CZK
Město: Praha
Klient: SIMPLEX Czech s.r.o.
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku SAP key user / Customer Service Supervisor Praha svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: SAP key user / Customer Service Supervisor
ID: 1156607


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název Simplex Czech s.r.o.
UliceNa Hroudě 24/3317
Město100 00 Praha 10
Jméno pracovníkaPersonální konzultant
Telefon+420 224 266 042
Emailzaslat email
URLhttp://www.simplex.cz

více informací o společnosti

O společnosti Simplex Czech s.r.o.

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Čeká vás firemní večírek? Poradíme, jak si ho užít bez úhony

Čas firemních večírků je tady. Pokud nechcete zbytek roku strávit tím, že budete odrážet...

Teď prostě stonat nemůžu! Jak se nenakazit, když všichni kašlou

Jízda hromadným dopravním prostředkem v tomto obodbí připomíná návštěvu lazaretu,...

Jste na nemocenské a neléčíte se? Dost riskujete

Simulovat se moc nevyplácí, obzvlášť, když máte neschopenku a neléčíte se nebo...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace