Asistentka - Office coordinator Praha

Praha

Toto je nabídka práce na pozici Asistentka - Office coordinator. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 28.11.2016   ID: 1159801

Pracovní nabídka


Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti informačních technologií hledáme novou samostatnou a spolehlivou kolegyni na pozici Asistentka/Office coordinator.

Naše požadavky:
• SŠ nebo čerství absolventi VŠ ekonomického směru
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost Lotus Notes a Money S5)
• základní znalost účetnictví a daňové problematiky
• znalost anglického jazyka (pro základní telefonickou komunikaci)
• dobré komunikativní schopnosti
• samostatnost, pečlivost a důslednost
• pozitivní přístup k práci v kolektivu
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• CV spolu s reprezentativní fotografií

Hlavní pracovní náplň:
• zajištění plynulého chodu kanceláří
• řízení chodu malé recepce, přebírání pošty a její třídění, přijímání telefonických hovorů
• běžná administrativní činnost a správa firemních dokumentů
• odpovědnost za objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• správa interních agend (telefony, auta aj.)
• zodpovědnost za plnění závazných předpisů (povinné termíny např. pro revize, povinná školení a certifikace BOZP a PO, audity, zdravotní péče apod.)
• spolupráce s hlavním účetním a finanční ředitelkou
• po zapracování správa přijatých a vydaných faktur a zpracování podkladů pro účetní
• spolupráce při přípravách nabídek i s ostatními odděleními firmy

Nabízíme:
• odpovídající platové ohodnocení
• místo práce Praha – Vinohrady
• mobilní telefon, notebook/PC
• vzdělávací kurzy (angličtina, odborná školení…)
• týden dovolené navíc
• stravenky
• zajímavé firemní akce
• občerstvení na pracovišti
• individuální přístup menší české společnosti
• ideálně nástup 1. 12. 2016 na hlavní pracovní poměr

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu zaslat email . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Město: Praha
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Asistentka - Office coordinator Praha svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Asistentka - Office coordinator
ID: 1159801


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
UliceNa Kozačce 1289/7
Město120 00 Praha 2 - Vinohrady
Jméno pracovníkapersonální konzultant
Emailzaslat email
URLhttp://www.predvyber.cz/

více informací o společnosti

O společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Čeká vás firemní večírek? Poradíme, jak si ho užít bez úhony

Čas firemních večírků je tady. Pokud nechcete zbytek roku strávit tím, že budete odrážet...

Teď prostě stonat nemůžu! Jak se nenakazit, když všichni kašlou

Jízda hromadným dopravním prostředkem v tomto obodbí připomíná návštěvu lazaretu,...

Jste na nemocenské a neléčíte se? Dost riskujete

Simulovat se moc nevyplácí, obzvlášť, když máte neschopenku a neléčíte se nebo...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace