Specialista vnitřního prodeje Rožnov pod Radhoštěm

Moravskoslezský, Zlínský

Toto je nabídka práce na pozici Specialista vnitřního prodeje. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Rožnov pod Radhoštěm můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 10.12.2016   ID: 1160743

Požadavky


Profil pracovníka
Tato pozice je ideální pro pracovníka ideálně s administrativními zkušenostmi, dobrou znalostí práce na PC a velmi dobrou znalostí anglického jazyka, který bude denně používán v písemné i mluvené podobě. Znalost jakéhokoliv dalšího světového jazyka bude výhodou, nikoliv však podmínkou.

Nabídka


Nabídka zaměstnavatele
Výborné zázemí špičkové společnosti, další odborné a jazykové vzdělávání, měsíční finanční podporu při přestěhování do místa pracoviště ( Rožnov pod Radhoštěm), nebo při dojíždění, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, flexibilní pracovní dobu, komplexní zdravotní péči a mnoho dalšího.
Smlouva bude uzavřena na dobu trvání 12 měsíců a velmi pravděpodobnou možností dalšího prodloužení a nabízeno je nadstandardní finanční ohodnocení.

Pracovní náplň


Profil zaměstnavatele
Naším klientem je společnost, která se v ČR věnuje vývojei elektronických zařízení pro zákazníky z celého světa. Zároveň je v ČR umístěno zákaznické centrum pro celou Evropu a tým zabývající se cenotvorbou pro evropské distributory.
Společnost patří mezi stabilní zaměstnavatele a svým zaměstnancům nabízí špičkové pracovní podmínky, které zahrnují finanční podporu při dojíždění, nebo přestěhování do místa pracoviště ( Rožnov pod Radhoštěm), flexibilní pracovní dobu, možnost denního využití anglického jazyka, případně znalosti dalších jazyků, propracovaný systém vzdělávání a mnoho dalších nadstandardních výhod.


Profil pozice
Na této pozici bude denně komunikovat s distributory z celé Evropy, přijímat, vyhodnocovat a zpracovávat ceny pro distributory s pomocí několika vnitřních systémů současně, zodpovídat otázky týkající se stanovování cen a cenové politiky a realizovat činnosti související s globálním stanovováním cen.

Poznámka


Jak postupovat v případě zájmu

Pokud máte k uvedeným informacím jakékoliv dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat.
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu v anglickém jazyce. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.
Ihned po obdržení Vašeho životopisu se s Vámi obratem spojíme, abychom Vám mohli doplnit další podrobné informace a zjistit Vaše požadavky a představy.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Klient: SIMPLEX Czech s.r.o.
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Specialista vnitřního prodeje Rožnov pod Radhoštěm svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Specialista vnitřního prodeje
ID: 1160743


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název Simplex Czech s.r.o.
UliceNa Hroudě 24/3317
Město100 00 Praha 10
Jméno pracovníkaPersonální konzultant
Telefon+420 224 266 042
Emailzaslat email
URLhttp://www.simplex.cz

více informací o společnosti

O společnosti Simplex Czech s.r.o.

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Zařazeno v pracovních oborech:

Administrativa Ostrava
Administrativa Zlín
Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Platy šly v Česku nahoru, alespoň to tvrdí statistici

Průměrná mzda v Česku jde nahoru. Ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostla o 1 170 korun na...

Čeká vás firemní večírek? Poradíme, jak si ho užít bez úhony

Čas firemních večírků je tady. Pokud nechcete zbytek roku strávit tím, že budete odrážet...

Teď prostě stonat nemůžu! Jak se nenakazit, když všichni kašlou

Jízda hromadným dopravním prostředkem v tomto obodbí připomíná návštěvu lazaretu,...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace