Obchodní referent - administrativa Praha 4

Praha

Toto je nabídka práce na pozici Obchodní referent - administrativa. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 1.6.2017   Značka: MP 10519   ID: 1232402

Požadavky


Hledáte různorodou práci v administrativě,  back office spojenou s obchodem? Rozhodně se nebudete nudit - čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Nebudete v kontaktu jen s klienty, ale jedním z úkolů bude i interní podpora obchodníkům.

Co čekáme my od Vás?

Velmi dobré komunikační schopnosti
Orientaci na zákazníka
Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu
Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se
SŠ vzdělání + angličtinu na mírně pokročilé úrovni
Znalost systémů Navision a TMS (Ticket Managemet Systém) je výhodou, nikoliv podmínkou

Nabídka


Důvody proč se k nám přidat?

Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu
Vzdělávací a jazykové kurzy
Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění
Roční bonus
Necháme Vás odpočívat 5 týdnů
Pokud je ve vás potenciál, dáme Vám možnosti pro osobní růst
Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!
Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte
Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...

Pracovní náplň


Co Vás bude čekat?

Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákazníků
Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem
Pracovat budete v interních systémech, kde budete podávat žádosti o registraci vozidel do mýtných systémů a další žádosti
Budete blokovat palivové karty
Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur
Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená
Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností, zejména budete podporou pro obchodní zástupce – pestrost úkolů zaručena
Město: Praha 4
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Obchodní referent - administrativa Praha 4 svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Obchodní referent - administrativa
ID: 1232402


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


FirmaMANPOWER
Praha Perm Office
Na Florenci 15
Praha 1
Jméno pracovníkaMartina Knoblochová
URLhttp://www.manpower.cz

více informací o společnosti

O společnosti MANPOWER, s.r.o.

Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Nezaplatili vám za brigádu? Poradíme, co dělat

Dřeli ste půlku léta na brigádě a na výplatu čekáte marně? I to se může stát. Přestože...

Svatba, pohřeb nebo lékař. Kdy máte nárok na placené volno?

Jak je to s placeným a neplaceným volnem? Kdy a za jakých podmínek máte na co nárok? Vedle...

O čem byste s kolegy rozhodně mluvit neměli

Jste v práci dobrá parta? Máte mezi kolegy kamarády?  To je určitě fajn, není nad to...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace