Před Vánoci pracovní morálka upadá. Shánějí se dárky a posílají přání


zdroj: pixabay.com

Vánoce jsou těsně za námi a představte si, že společnosti zabývající se tvorbou statistik zjistily, že Češi se v předvánočním čase v práci flákají o trochu víc. Je zkrátka potřeba nakoupit dárky, vyrobit "péefka" a poslat hodně přáníček. Češi v prosinci strávili v zaměstnání mimopracovními aktivitami 95 minut denně, což je o tři minuty více, než loni. Je to zároveň o 37 minut více, než po zbytek roku. Nejčastěji lidé pořizují vánoční dárky, vyplývá z analýzy společnosti truconneXion. Během roku lidé promrhají v průměru hodinu pracovního času denně. Uvádí to web echo24.cz.

Týká se to přededvším zaměstnancům, co mají ve své práci přístup k počítači a mobilnímu telefonu. Zaměstnanci v průměru stráví mimopracovními aktivitami přibližně třetinu svého celkového aktivního času na počítači či telefonu. „Trend okrajování pracovní doby ve prospěch soukromých aktivit zaměstnanců platí v předvánočním období již pátý rok po sobě – na vině jsou zejména intenzivní předvánoční nákupy a blížící se vánoční a novoroční svátky, jejichž příprava se stále více přesouvá na internet,“ uvedl manažer trueconneXion Martin Hnízdil.

Také už místo SMS posíláte raději vánoční přání  přes nejrůznější messengery sociálních sítí nebo mailem? I tato činnost hatí pracovní morálku. V popředí statistiky nejfrekventovanějších privátních aktivit na internetu se dlouhodobě drží plánování programu vánočních či novoročních svátků a zimní dovolené. „Neustále také roste podíl kalendářů a fotoknih z vlastních fotografií, jejichž příprava spolkne více pracovního času, ale také různých PF a přáníček distribuovaných přes sociální sítě a soukromé e-maily,“ dodal Hnízdil.

 

Autor:

Zobrazit další články na téma práce



Doporučte článek svým známým


Přeposlat nabídku na email
... anebo vytisknout nabídku
Sdílet Google+

Čtěte

Číšníci a servírky to nemají jednoduché. Co je nejvíc vytáčí?

Profese, při kterých přijdete do styku s lidmi, bývají náročené a nevyzpytatelné, někdy...

Umět správně telefonovat není jen tak. Naučte se to

Říkáte si, že dnes snad umí telefonovat každý, že na tom není nic těžkého? Opak je...

Nejmíň si vydělá číšník a nejvíc specialista v řízení letového provozu

Nejnižší příjmy mají podle oficiální statistiky číšníci a servírky. Naopak nejlépe...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace