Ředitel/ka nákupu - Nabídky práce v ČR (246)
Ředitel nákupu je vrcholová manažerská pozice odpovědná za formulaci, implementaci a dohled nad nákupní strategií organizace. Tato role zahrnuje optimalizaci nákupních procesů, vyjednávání s dodavateli a řízení nákupního týmu, s cílem zajistit nejlepší možnou kvalitu zboží či služeb za co nejvýhodnější ceny. Mezi klíčové odpovědnosti patří rozvoj a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými dodavateli, analýza tržních trendů a ověřování kvality zakoupených produktů a služeb. Požadavky na tuto pozici zahrnují vyšší odborné vzdělání v oboru ekonomie, managementu či logistiky, prokázané zkušenosti v oblasti nákupu nebo řízení dodavatelského řetězce a vynikající vyjednávací a komunikační dovednosti. ██
Aktuálně nabízíme:
Podle zvolených kritérií jsme nenašli žádné inzeráty. Níže se ale nacházejí inzeráty, které by vás také mohly zajímat.