Požadujeme
- vzdělání min. SŠ
- znalost německého jazyka slovem i písmem
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- nápaditost, podnikavost, spolehlivost
- samostatnost, flexibilitu
- uživatelská znalost MS Office
- praxe v personální oblasti výhodou
Nabídka
- zajímavé pracovní ohodnocení
- dlouhodobá brigáda a potom mono ipráce na hlavní pracovní poměr
- využití mobilního telefonu i k soukromým účelům
- práce v příjemném pracovním kolektivu
Pracovní náplň
- denní komunikace se zaměstnavateli v Německu
- aktivní nábor nových zaměstnanců
- zadávání a vytváření inzerce
- denní komunikace s uchazeči o zaměstnán (v německém jazyce)
- spolupráce s koordinátorem
Poznámka
Pokud Vás naše pracovní zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám svůj profesní životopis.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do pěti pracovních dnů, byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe splňují vstupní kritéria. Děkujeme za pochopení.
Kontakt - zadavatel pozice
PRAGMA personální agentura s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Hudecová Mobil: 736485323 Email: zaslat email Web: http://www.e-pragma.cz
Adresa:
Kosmounautů 8
779 00 Olomouc
Další volná místa práce na pozici Asistent v Olomouci a okolí (8)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice