Požadujeme
* SŠ vzdělání
* Zkušenost na administrativní pozici výhodou
* Základní znalost daňových a účetních zákonů (výhodou, nikoliv podmínkou)
* Komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem )
* Znalost systému SAP výhodou
* Znalost MS Excel
* Aktivní přístup k řešení úkolů, ochota a schopnost dále se rozvíjet
Nabídka
Baví vás oblast financí a rádi byste nastartovali kariéru ve stabilní mezinárodní firmě poskytující nadstandardní benefity? Líbila by se vám flexibilní pracovní doma, home office nebo přes týden dovolené navíc? Zašlete nám svůj životopis!
* 5 týdnů dovolené
* Další týden dovolené navíc
* Benefity více než 20.000 Kč/ rok
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost home office
* Stravenky
* Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
* Možnost kariérního růstu
* Místo výkonu práce: Ostrava
Pracovní náplň
* Účtování dodavatelských faktur a dalších
dokumentů
* Zodpovědnost za kontrolu případných
nesrovnalostí a jejich náprava
* Spolupráce na účetních závěrkách
* Denní komunikace se zákazníky v NJ
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: 00420778779756 Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
602 00 Brno
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o. ?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Ostravě a okolí (532)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice