Požadujeme
* aktivní znalost německého jazyka
* pozitivní přístup k práci, samostatnost, odolnost vůči stresu
* velmi dobrou orientaci v MS Outlook, Excel
* znalost pravidel obchodní korespondence
* zkušenosti na administrativní pozici /asistentka apod.
* organizační a komunikační dovednosti
Nabídka
Otázky pro tebe:
1. Jsi spolehlivá / zodpovědná?
2. Dokážes fungovat jako samostatná jednotka?
3. Už máš zkušenosti na pozici Asistentky - nejlépe ředitele / jednatele?
4. Umíš komunikovat v němčině - psaná i mluvená forma? Nemusíš být rodilý mluvčí, ale domluvit se musíš
Pokud jsi odpověděla ano, tak se nám neváhej ozvat - čekáme na tebe!
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Pravidelný měsíční bonus 2 000 Kč za splněný fond pracovní doby
* Náborový příspěvek 10 000 Kč (po ukončení zkušební doby)
* Dotované závodní stravování
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Firemní ubytování za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance
* Místo výkonu práce: Jihlava
Pracovní náplň
* vyřizování (třídění) příchozí emailové korespondence
* organizace služebních cest jednatelky, zabezpečení ubytování, letenek a ostatních služeb
* organizace kanceláře managementu
* spolupráce na organizování firemních meetingů
* překlady v omezeném rozsahu
* příprava dat a podkladů (prezentací) pro obchodní jednání
* příprava podkladů (tabulek, statistik) pro pravidelný reporting
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Henzlová Telefon: +420 720 077 356 Mobil: 00420 602 642 915 Email: zaslat email Web: http://jobscontact.cz/nabidky-prace
Adresa:
Křenová 71
602 00 Brno
Další volná místa práce na pozici Asistent v Jihlavě a okolí (8)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice