Specialista/tka správy majetku / Praha

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Klient: společnost zabývající se prodejem v oboru topení, plyn, voda
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: Kariéra s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Eva Kolářová
Odpovědět na inzerát Uložit na později
ID: 1556058 značka: 17947/SSM/KOL Aktualizováno před 5 měsíci

Požadujeme

SŠ (příp. VŠ) vzdělání s technickým zaměřením, zejména stavebnictví, není podmínkou
praxe v oblasti správy majetku (správa bytů případně nebytových prostor)
schopnost samostatné i týmové práce a dalšího vzdělávání, vyjednávací a obchodní schopnosti, technické myšlení, vztah k pořádku při administrování případů
velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office) – podmínkou
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
vysoké pracovní nasazení, odbornost, flexibilitu, samostatnost, komunikativnost
pečlivost a přesnost při zpracování jednotlivých agend

Nabídka

stabilní zaměstnání v prosperující společnosti s více než 27 letou historií,
pracovní poměr na dobu neurčitou,
zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí v oboru,
týden dovolené navíc
2 dny placeného zdravotního volna,
stravenky v hodnotě 90 Kč,
atraktivní zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment,
zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
MutiSport karta za zvýhodněnou cenu,
Cafeteria Systém,
příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
a mnohé další odměny (za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, …)

Termín nástupu: dohodou
Místo výkonu práce: zapracování pozice v Jinočanech, výkon po zkušební době na pracovišti Praha - Vysočany

Pracovní náplň

odpovědnost za vedení smluvní agendy nájemních bytových a nebytových prostor v rámci skupiny a dalších
vyhledávání vhodných nájemníků bytových i nebytových prostor ve spolupráci s RK, jednání o podmínkách nájmu, příprava nájemních smluv
komunikace s nájemci a řešení jejich požadavků
sledování a archivace provozních nákladů nebytových prostor, příprava podkladů pro přefakturace
sledování, archivace a příprava podkladů pro fakturace nájmů a služeb, vyúčtování provozních nákladů nájemních nebytových prostor, aktivní řešení pohledávek
koordinace činností, metodické vedení a dohled na fungováním provozu bufetů na centrálách společnosti (Praha, Olomouc)
úzká komunikace napříč společností (vedení společnosti, odd. správy majetku, účtárny), pravidelný reporting
služební cesty v rámci ČR

Poznámka

V případě Vaše zájmu zasílejte své aktuální životopisy včetně fotografie na adresu zaslat email pod značkou 17947/SSM/KOL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2021. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Kontakt - zadavatel pozice

Kariéra s.r.o.

Odpovědná osoba: Eva Kolářová Telefon: 267 132 276 Mobil: 778 754 518 Web: https://www.karierasro.cz

Adresa:
Vinohradská 184
Praha 3, 130 52

Kariéra s.r.o.

Co o sobě říká společnost Kariéra s.r.o. ?

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu. Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
35000 - 60000 Kč/měsíc
aktivní nabídka
Praha 10
Grafton Technologies

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Specialista/tka správy majetku / Praha.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.