Požadujeme
Pro našeho klienta (významného hráče v oblasti logistiky), hledáme nového kolegu (klidně absolventa), kterého bude bavit různorodá práce s drobným využitím cizího jazyka.
Klient má pro své zaměstnance máme připraveno mnoho různých benefitů, pravidelné bonusy k fixní mzdě, dále např. 5 týdnů dovolené + 3 sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass, kurzy angličtiny v pracovní době, příspěvek 60.000/rok na vzdělávání, a.j.
Hledáme nového, samostatného člena do týmu, který bude mít odpovědnost za organizaci práci řidičů a běžnou administrativu.
Není se čeho bát, rádi Vás všechno naučíme!
Jedná se o pracovní místo v Syrovicích. Vhodná doprava – osobní auto.
Za co budeme vděční?
● Věk min. 18 let (může být i absolvent)
● Angličtinu na běžné, komunikativní úrovni
● Alespoň minimální znalost administrativních procesů
● Zodpovědnost, dochvilnost, samostatnost
● Nepohrdání směnností po-pá (6:00-14:30 a 13:30–22:00)
Nabídka
Co Vám za to nabídneme?
● Nástupní fixní mzdu 30.000 brutto
● 25 dní dovolené + 3 sick days
● Pravidelné prémie
● Flexi pass
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Kurzy angličtiny zdarma (v pracovní době
Pracovní náplň
Co u nás budete dělat?
● Administrativní činnosti
● Organizovat práci kurýrů
● Občas něco fyzicky vzít nebo sednout na VZV
● Pracovat ve firemním systému
● Občas pošleš nějaký mail/vyřídíš hovor od kolegy
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Veronika Čechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Nové sady 988/2
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Absolvent v Brně a okolí (135)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice