Požadujeme
● min. SŠ vzdělání - obchodní směr velkou výhodou
● nutná velmi dobrá znalost AJ ke každodenní komunikaci se zahraničním nadřízeným a týmem
● praxe ze zákaznického servisu - zkušenosti s B2B inside sales výhodou
● dobrá znalost MS Office a zkušenosti s ERP / CRM systémy
● vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti, týmový duch
Nabídka
● 25 dnů dovolené
● 2x ročně flexi pass a další firemní benefity
● zvýhodněné telefonní tarify i pro členy rodiny
● dotované závodní stravování (výběr až ze 7 jídel)
● firemní vzdělávání
● možnost profesního růstu
● parkování v areálu společnosti
Pracovní náplň
Máš zkušenosti z oddělení zákaznického servisu či obchodního oddělení? Domluvíš se skvěle anglicky? Komunikace se zákazníky i kolegy Ti dělá každý den radost? Ozvi se mi! Hledám:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - LIBEREC
Co Tě čeká?
● podpora firemních klíčových zákazníků
● další rozvoj spolupráce a vztahů se zákazníky
● příprava a následná kontrola cenových nabídek
● kontrola a správa systému dohodnutých cen
● spolupráce na projektech s ostatními závody a kancelářemi v rámci skupiny po celém světě
● úzká spolupráce s Account Managery a obchodním týmem
● koordinace životního cyklu produktu s Product Managerem a zákazníky
● podpora marketingových kampaní
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce na pozici Specialista zákaznického servisu v Liberci a okolí (5)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice