Požadujeme
VŠ/SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné vedoucí pozici (řízení obchodního nebo provozního oddělení či úseku), aktivní znalosti AJ slovem i písmem - využití při obchodních jednáních (další jazyky velkou výhodou), velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC: MS Excel, Word, Powerpoint; znalost prodejních procesů a technik, postupů při reklamacích; obchodně právní povědomí;
technický přehled a orientace ve strojírenské výrobě a dopravní technice, psychologie prodeje
Odborné znalosti:
Zpracovávání předběžných i konečných kalkulací nákladů a cen;
Poskytování rad a informací o vlastnostech a způsobu používání prodávaného zboží obchodním partnerům včetně případného předvedení nabízeného zboží či výrobku, jeho funkcí i způsobu obsluhy;
Projednávání a uzavírání objednávek s obchodními partnery;
Projednávání a uzavírání smluv s obchodními partnery;
Zpracovávání harmonogramů odbytu výrobků, zboží či služeb s přihlédnutím k možnostem organizace a požadavkům obchodních partnerů;
Vedení požadovaných evidencí (evidence zakázek, předložených nabídek, aktualizace ceníku, databáze potenciálu a zákazníku, evidence obchodních schůzek, kalkulace cen, kniha jízd
Nabídka
motivující finanční ohodnocení (základní plat + prémie podle dosažených obchodních výsledků a plnění cílů), služební automobil i soukromým účelům, smarthphone a notebook, 2 dny zdravotního volna, penzijní připojištění po roce působení ve firmě, dotované stravování.
Pracovní náplň
● Obchodní činnost – samostatný prodej výrobků společnosti a koordinace obchodních zástupců
● Služební cesty a aktivní obchodí činnost 2-3 dny v týdnu
● Vyhledávání nových obchodních příležitostí u nových i stávajících zákazníků a pravidelné osobní i telefonické kontakty se zákazníky a potenciálními zákazníky.
● Kalkulace, vytváření a prezentace nabídek zákazníkům a potenciálním zákazníkům vč. přímých nabídek
● Údržba a aktualizace webových stránek a sociálních médií, případně jiných kanálů a nastavování kampaní pro online kanály
● Nastavení obchodních procesů
● Nastavení měření zákaznické spokojenosti
● Koordinace a podpora prodejních zástupců.
● Návrh a výběr základního technického řešení ve spolupráci s vedoucím konstrukce.
● Příjem a vyřizování objednávek a zadávání nových zakázek do výroby.
● Vyhodnocení rizika a stanovení platebních podmínek pro nové zákazníky.
● Plánování zakázek do harmonogramu výroby.
● Příprava, projednání a uzavírání obchodních smluv
● Dohled nad realizací zakázek – sledování průběhu zakázky a koordinace s vedoucím výroby
● Dohled nad přípravou podkladů pro expedici
● Pravidelný monitoring zakázek a jejich vyhodnocení.
● Poskytování zpětné vazby dodavatelům.
● Příjem a vyřizování reklamací a komunikace se zákazníkem
● Kalkulace a údržba ceníků
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Kloučková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
ul. 17. listopadu 400
Pardubice
530 02
Další volná místa práce v Chrudimi a okolí (571)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice