Práce v Německu - německý zaměstnavatel.
Požadujeme
- Ukončené středoškolské ekonomické nebo technické vzdělání
- Minimálně tříletá odborná praxe na srovnatelné pozici
- Vysoká úroveň technického porozumění a nadprůměrné pracovní nasazení
- Profesionální znalosti MS Office, zejména Excel
- Cílevědomost, samostatnost a velmi dobré organizační schopnosti
- Přesný, strukturovaný a zodpovědný způsob práce
- Vnímavost a schopnost týmové práce
- Precizní vyjadřování slovem i písmem v německém jazyce
Nabídka
- HPP s možností dalšího karierního růstu
- Firemní mobilní telefon, notebook a služební auto
- Všestrannou, náročnou a zodpovědnou práci
- Plochou hierarchii, otevřenou komunikace a ocenění každého zaměstnance
- Příjemnou pracovní atmosféru, fajn kolektiv, krásné pracovní prostory
- Velkou a stabilní společnost s dlouholetou historií na trhu
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
Pracovní náplň
- Podpora technického vedení stavby prostřednictvím přípravy a podpory projektů
- Průběžná komunikace se všemi účastníky projektu - s řemeslníky, členy firemního projektového týmu a zákazníky
- Podpora vedení stavby v podobě korespondence s úřady a subdodavateli, příprava stavebních spisů, tvorba harmonogramů, příprava hodnocení rizik a dalších hlášení, tvorba a kontrola projektové dokumentace, spolupráce s účtárnou
Poznámka
Pro našeho obchodního partnera, který je jednou z nejvýznamnějších moderních společností působících v oboru stavebnictví v lokalitě Berlína, hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici Asistent/-ka technického manažera.
Jestli máš rád/ -a mezinárodní firemní prostředí a vzájemně se podporující kolektiv plný energie a k tomu zvládáš komunikativní němčinu, tak se nám neváhej ozvat!
Zapracování i ubytování v Berlíně zajištěno.
Kontakt - zadavatel pozice
ETHIC HR, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Markéta Schmidtová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.ethic-hr.cz
Adresa:
Sukova třída 1556
Pardubice
530 02
Co o sobě říká společnost ETHIC HR, s.r.o.?
ETHIC HR je českou personální a poradenskou společností, která si klade za cíl poskytovat firmám komplexní služby a individuální přístup v oblasti personálního řízení a bezplatné poradenství všem uchazečům o zaměstnání bez rozdílu jejich kvalifikace, zaměření, dosavadní praxe a pracovních zkušeností.
Zaměřujeme se jak na vyhledávání a výběr kvalifikovaných specialistů nebo odborných manažerů, tak i na jednotlivce relativně nesnadněji uplatnitelné v pracovní sféře a s tím související personální poradenství.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Německu a okolí (6)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice