Požadujeme
● pracovní zkušenosti výhodou nikoliv podmínkou
● velmi dobré komunikační dovednosti
● AJ středně pokročilý (každodenní komunikace telefon, mail)
● samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
● organizační schopnosti, vysoká odolnost vůči stresu
● ochota práce ve 3 směnném provozu
Nabídka
● příjemné pracovní prostředí u mezinárodní společnosti
● široká škála benefitů (roční bonus, stravenkový paušál, týden dovolené navíc, příspěvek na pojištění aj.)
● podpora vzdělávání
Pracovní náplň
● Monitorování a koordinace toku zboží
● Spolupráce s dopravci/řidiči v rámci ČR i zahraničí
● Komunikace se zákazníkem
● Řešení abnormalit během nakládek/vykládek
● Odpovědnost za včasné dodání k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy
● Komunikace a vyjednávání se spedičními společnostmi
Poznámka
Děkujeme Vám za Váš zájem o pozici. Pokud budete přizván/a do výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 14ti dnů. V případě, že se Vám do 14ti dnů od zaslání Vašeho CV nevyjádříme, považujte toto prosím za zamítnutí Vaší žádosti. Velmi rádi si Vás dovolíme, v případě jiné zajímavé profesní nabídky, kontaktovat.
Kontakt - zadavatel pozice
HR Direct s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Kloučková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.hrdirect.cz
Adresa:
Šámalova 1254
293 01 Mladá Boleslav
Další volná místa práce na pozicích Dispečer, Absolvent v Kolíně a okolí (86)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice