Ředitel/ka nákupu - Nabídky práce v ČR v Pardubicích
Ředitel nákupu je vrcholová manažerská pozice odpovědná za formulaci, implementaci a dohled nad nákupní strategií organizace. Tato role zahrnuje optimalizaci nákupních procesů, vyjednávání s dodavateli a řízení nákupního týmu, s cílem zajistit nejlepší možnou kvalitu zboží či služeb za co nejvýhodnější ceny. Mezi klíčové odpovědnosti patří rozvoj a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými dodavateli, analýza tržních trendů a ověřování kvality zakoupených produktů a služeb. Požadavky na tuto pozici zahrnují vyšší odborné vzdělání v oboru ekonomie, managementu či logistiky, prokázané zkušenosti v oblasti nákupu nebo řízení dodavatelského řetězce a vynikající vyjednávací a komunikační dovednosti. ██
Aktuálně nabízíme:
Nabídky z celého okresu Pardubice
aktivní nabídka
Pardubický (okres Pardubice)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
aktivní nabídka
Pardubický (okres Pardubice)
Advantage Consulting, s.r.o. Praha
Podobné nabídky práce, které by se vám mohly hodit
Ústí nad Orlicí
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
40000 - 45000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Dolní Dobrouč (okres Ústí nad Orlicí)
Grafton Recruitment s.r.o.
38000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Letohrad (okres Ústí nad Orlicí)
Grafton Recruitment s.r.o.
60000 - 80000 Kč za měsíc