Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové

Královéhradecký

Toto je nabídka práce na pozici Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 26.10.2016   Značka: 5-12-218029/DP   ID: 1153050

Požadavky


Hledámě pozitivně naladěné pracovníky s:
- min SŠ vzděláním
- velmi dobrými komunikačními dovednostmi
- znalostí práce na PC
- spolehlivostí a ochotou učit se novým věcem
- ochotou pracovat ve směnném provozu PO - NE
(jednou za 14 dní práce o víkendu, směny se pohybují v rozmezí od 8:00 do 21:00)

Nabídka


Benefity:
Co Vám můžeme nabídnout:
- atraktivní finanční ohodnocení:
fixní mzda + bonusy na základě výkonu (průměrná mzda 20.000Kč/měs.)
- stravenky 105 Kč/den
- příspěvek na kulturu, sport, volný čas 833 Kč
- zaměstnanecký tarif na neomezené volání a telefon
- 5 týdnů dovolené
- osobní rozvoj, možnost kariérního a finančního růstu
- práci v mladém kolektivu
- pracoviště: Hradec Králové

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis v českém na email zaslat email s uvedením referenčního čísla pozice.

Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím přímo svého konzultanta (ideálně emailem).

ilem).


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Pracovní náplň


Rádi komunikujete, nasloucháte a pomáháte lidem?
Práce s PC Vám není cizí a máte touhu nastartovat svoji profesní kariéru?

Tak čtěte dál.

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme komunikativní lidi na pozici:ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Skvělá příležitost i pro ABSOLVENTY bez praxe!!!

Samotnou náplní práce je:
- vyřizování zákaznických dotazů a stížností po telefonu či prostřednictvím e-mailu (pasivní telemarketing)
- poskytování přesných informací týkajících se nabízených produktů a služeb zákazníkům
- prodej služeb společnosti zákazníkům
Plat: Plat: dohodou
Město: Hradec Králové
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové
ID: 1153050


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Firma Grafton Recruitment Hradec Kralové
UliceWonkova 385
Město500 02 Hradec Kralové
Telefon+ 420 495 213 748
Emailzaslat email
URLhttp://www.grafton.cz/nabidka-prace/kralovehradecky-kraj/
Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Číšníci a servírky to nemají jednoduché. Co je nejvíc vytáčí?

Profese, při kterých přijdete do styku s lidmi, bývají náročené a nevyzpytatelné, někdy...

Umět správně telefonovat není jen tak. Naučte se to

Říkáte si, že dnes snad umí telefonovat každý, že na tom není nic těžkého? Opak je...

Nejmíň si vydělá číšník a nejvíc specialista v řízení letového provozu

Nejnižší příjmy mají podle oficiální statistiky číšníci a servírky. Naopak nejlépe...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace