IT Support Analyst Team Leader

Jihomoravský

Toto je nabídka práce na pozici IT Support Analyst Team Leader. Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.

Datum: 26.11.2016   Značka: 1064551842   ID: 1158579

Pracovní nabídka


Informace o klientovi / pozici
Infosys provides business consulting, technology, engineering and outsourcing services to help clients in over 30 countries build tomorrow’s enterprise. As Infosys BPO we have been present in Europe since year 2004 when the Brno Delivery Center was established. Currently we employ over 1 800 employees in Brno, Prague (Czech Republic) and Lodz (Poland) delivering services for Fortune 100 clients across various services.

Outsourcing - one of the fastest growing industries in the world!
Fantastic development opportunities within a global organization, operating in 12 different countries!
Our Brno center is the most multicultural office in the Infosys world. Employees from 33 countries/4 continents under one roof.

Our rapid growth and success has opened up an opportunity for an IT application support Team Leader (15-20 FTE) in Brno (Czech Republic).

We Offer
• Competitive salary
• Initial Accommodation - 2 weeks accommodation provided by the company on joining
• Lunch - monthly lunch vouchers – 55% of cost paid by company
• Initial/ongoing technical training, the opportunity to work towards ITIL certificate.
• Training opportunities - Professional training provided by experts - Six Sigma Green Belt , Analytical Skills , Innovative Thinking , Leadership Training, MS Office etc

Your responsibilities
• Managing the performance of the team, ensuring that all service levels are met
• Accountable for the SLAs and KPIs for the support service and ensure accurate reporting
• Setting, managing and achieving strategic goals for the team
• Monitoring risk of service provided and ensuring implementation of mitigation measures
• Coaching, mentoring and developing team members
• Providing operational support to team members
• Handling client communication and escalations
• Coordinate with Infosys domain, technical and process competencies to bring in added value to delivery

The team you will work with provide application support to our client with on non-standard software applications, they communicate with end users in the respective country to clarify problems with applications and resolve, diagnose the issues and escalate to programmers in cases of complex application problems, they facilitate communication between programmers and end users, translate customer information into English to communicate with internal colleagues, maintain technical knowledge databases and “how to” queries and report on local country data on incidents, problems, service requests etc.

Our requirements
• Minimum 5 years of working experience and 2 years in a people management role
• Strong leadership/people management background
• Strong analytical skills
• Understanding of ITIL and SDLC Processes.
• English language fluency (Spoken & Written), any other European language would be beneficial
• Technical education (IT related qualifications) and/or experience in the relevant field
• Working Experience with JAVA or .NET technologies (main technologies for all applications)
• Proficient in databases (Oracle, MySQL, MSSQL)
• In depth knowledge of Object Oriented Principles (OOP)
• Experience in executing/ leading IT projects

Living in the Czech Republic has many advantages including affordable, low-cost living, a very good infrastructure, proximity to other European locations, as well as an interesting history and culture and beautiful nature. Brno is a truly international city with inhabitants and visitors from all over the world and there is no requirement to speak Czech.0

Jak se přihlásit
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?

Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.

Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Odpovědět nabídka práce

Doporučte nabídku IT Support Analyst Team Leader svým známým


Přeposlat nabídku na email
Vytisknout nabídku
Sdílet Google+ Nahlásit inzerát
zavřít

Nahlásit inzerát

Inzerát: IT Support Analyst Team Leader
ID: 1158579


Prosím specifikujte problém co nejlépe. Pomůžete nám tak s jeho vyřešením.

Kontakt


Název Randstad s.r.o. - pobočka Praha
UliceJungmannova 15
Město11000 Praha 1
Telefon+420 222 210 013
Emailzaslat email
URLhttp://www.randstad.cz
Vložit životopis

Poradna

Jak správně napsat životopis
Vybíráme personální agenturu
Jak se chovat u pohovoru
Články na téma práce
více

Čtěte

Platy šly v Česku nahoru, alespoň to tvrdí statistici

Průměrná mzda v Česku jde nahoru. Ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostla o 1 170 korun na...

Čeká vás firemní večírek? Poradíme, jak si ho užít bez úhony

Čas firemních večírků je tady. Pokud nechcete zbytek roku strávit tím, že budete odrážet...

Teď prostě stonat nemůžu! Jak se nenakazit, když všichni kašlou

Jízda hromadným dopravním prostředkem v tomto obodbí připomíná návštěvu lazaretu,...

více
přihlášení pro uchazeče  |  registrace