Požadujeme
- dobrá znalost německého jazyka
- zkušenosti na obdobné pracovní pozici
- znalost práce na PC - především s MS Office, znalost SAP velkou výhodou není podmínkou
- dobré komunikační schopnosti a prezentační dovednosti
Nabídka
- místo pracoviště Plzeň
- 25 dnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost popř. i částečného úvazku
- Možnost využívat i Home office
- Čtvrtletní a roční odměny
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Volnočasové benefity (cafeterie)
- Dotované stravování
Pracovní náplň
- jednat se zákazníkem a zahraničními dodavateli (komunikace v německém jazyce telefonicky i po emailu)
- specifikovat detaily ohledně nabídek/objednávek (cena, termín atd.)
- zpracovávat a evidovat změny v dané oblasti v programu SAP
- zodpovídat za kontrolu a plnění termínů
Kontakt - zadavatel pozice
Orienta Czech PlzeňOdpovědná osoba: Monika Zahradníková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Klatovská třída 528/6
Plzeň
301 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Plzni a okolí (11)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice