ID: 1778606
značka: 403275
Aktualizováno
minulý měsíc
Požadujeme
Co od Vás očekáváme:
- minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v personálním řízení nebo oblasti personálních služeb
- zkušenosti s agenturním zaměstnáváním- temporary saffing, IH, RPO
- schopnost vést a rozvíjet tým lidí
- vynikající komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
- orientace na výsledek, zákazníky a kvalitu
- samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti
- aktivní znalost anglického jazyka
- ŘP skup. B, ochota cestovat
Nabídka
- měsíční bonusy
- služební automobil i k soukromým účelům
- 2 dny home office/týden
- až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 2 dny sick days/rok
- flexibilní pracovní doba
- teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
- Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
- Multisport karta
- stravenkový paušál (107 Kč/den)
- služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
- příspěvek na penzijní připojištění
- firemní a jazykové vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv
Pracovní náplň
Hledáte novou výzvu v oblasti personálního řízení? Máte zkušenosti s agenturním zaměstnáváním v oblasti temporary staffing, international hiring a RPO? Výborně!
V Graftonu rosteme a rozšiřujeme tým o Area Managera, který se chce stát součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která je lídrem v poskytování personálních služeb. Jako Area Manager budete zodpovědný za řízení a rozvoj našich poboček v Plzeňském kraji, Karlovarském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a části Středočeského kraje, s důrazem na rozvoj businessu v oblastech temporary staffing, international hiring a RPO. Budete spolupracovat s národním managementem, podporovat obchodní aktivity a zajišťovat kvalitu služeb pro klienty i kandidáty.
Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit:
V Graftonu rosteme a rozšiřujeme tým o Area Managera, který se chce stát součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která je lídrem v poskytování personálních služeb. Jako Area Manager budete zodpovědný za řízení a rozvoj našich poboček v Plzeňském kraji, Karlovarském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a části Středočeského kraje, s důrazem na rozvoj businessu v oblastech temporary staffing, international hiring a RPO. Budete spolupracovat s národním managementem, podporovat obchodní aktivity a zajišťovat kvalitu služeb pro klienty i kandidáty.
Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit:
- plánování a realizace strategie rozvoje poboček v souladu s firemními cíli a standardy
- zodpovědnost za obchodní výsledky v přiděleném regionu
- navazování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty
- příprava a prezentace nabídek pro nové klienty, účast ve výběrových řízeních
- řízení, motivace a rozvoj regionálních týmů
- sledování a kontrola finančních ukazatelů a hospodárnosti poboček
- analýza trhu, konkurence a potřeb klientů
- zajišťování dodržování legislativy, etických kodexů a interních procesů
- účast na interních a externích projektech
- reporting top managementu
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce v Plzni-jih a okolí (1108)
aktivní nabídka
Plzeňský (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
80000 - 120000 Kč za měsíc
Plzeň (okres Plzeň-jih)
ManpowerGroup s.r.o.
včera
Plzeň (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
60000 - 80000 Kč za měsíc
Plzeňský (okres Plzeň-jih)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
včera
Plzeň (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
65000 - 85000 Kč za měsíc
Plzeň (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
50000 - 58000 Kč za měsíc
Plzeň (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
50000 - 60000 Kč za měsíc
včera
Plzeňský (okres Plzeň-jih)
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 - 50000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice