ID: 1778608
značka: 403277
Aktualizováno
minulý měsíc
Požadujeme
Co od Vás očekáváme:
- minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v personálním řízení nebo oblasti personálních služeb
- zkušenosti s agenturním zaměstnáváním- temporary saffing, IH, RPO
- schopnost vést a rozvíjet tým lidí
- vynikající komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
- orientace na výsledek, zákazníky a kvalitu
- samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti
- aktivní znalost anglického jazyka
- ŘP skup. B, ochota cestovat
Nabídka
- měsíční bonusy
- služební automobil i k soukromým účelům
- 2 dny home office/týden
- až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 2 dny sick days/rok
- flexibilní pracovní doba
- teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
- Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
- Multisport karta
- stravenkový paušál (107 Kč/den)
- služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
- příspěvek na penzijní připojištění
- firemní a jazykové vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv
Pracovní náplň
Hledáte novou výzvu v oblasti personálního řízení? Máte zkušenosti s agenturním zaměstnáváním v oblasti temporary staffing, international hiring a RPO? Výborně!
V Gi Group rosteme a rozšiřujeme tým o District Managera, který se chce stát součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která je lídrem v poskytování personálních služeb. Jako District Manager budete zodpovědný za řízení a rozvoj našich poboček v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině s důrazem na rozvoj businessu v oblastech temporary staffing, international hiring a RPO. Budete spolupracovat s národním managementem, podporovat obchodní aktivity a zajišťovat kvalitu služeb pro klienty i kandidáty.
Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit:
V Gi Group rosteme a rozšiřujeme tým o District Managera, který se chce stát součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která je lídrem v poskytování personálních služeb. Jako District Manager budete zodpovědný za řízení a rozvoj našich poboček v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině s důrazem na rozvoj businessu v oblastech temporary staffing, international hiring a RPO. Budete spolupracovat s národním managementem, podporovat obchodní aktivity a zajišťovat kvalitu služeb pro klienty i kandidáty.
Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit:
- plánování a realizace strategie rozvoje poboček v souladu s firemními cíli a standardy
- zodpovědnost za obchodní výsledky v přiděleném regionu
- navazování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty
- příprava a prezentace nabídek pro nové klienty, účast ve výběrových řízeních
- řízení, motivace a rozvoj regionálních týmů
- sledování a kontrola finančních ukazatelů a hospodárnosti poboček
- analýza trhu, konkurence a potřeb klientů
- zajišťování dodržování legislativy, etických kodexů a interních procesů
- účast na interních a externích projektech
- reporting top managementu
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce v Praze a okolí (1715)
Praha
IQservis.cz, s.r.o.
30000 - 100000 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
Praha
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
15000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
OC QUADRIO (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
160 - 175 Kč za hodinu
před 5 dny
Praha 1, Praha 9 a Praha 10.
MSG - Job
140 - 150 Kč za hodinu
Praha 10, Štěrboholy (Dubeč, Uhříněves, Dolní...
MSG - Job
140 - 145 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
Praha
ELTODO, a.s.
32000 - 45000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Celá ČR (okres Praha hl.m.)
RT Agency
50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice