Požadujeme
Zkušenosti s vedením týmu zaměstnanců
Velmi dobré komunikační schopnosti – často budete jednat se zákazníky
Výborné organizační schopnosti
Výborná znalost MS Office – častá práce v MS Excel
Zkušenosti a praxe z B2B jsou výhodou
Řidičský průkaz sk. B – denní jízdy v rámci svěřeného okruhu zakázek
Spolehlivost, samostatnost, pečlivost
Nabídka
Adekvátní zaškolení a podporu nejen v rámci adaptace
Flexibilní pracovní doba, občasná práce i o víkendu – v závislosti na potřebách provozu
Odpovídající mzdové ohodnocení
Stravenky
5 týdnů dovolené
Den zdravotního volna
Možnost Multisport karty
Mobilní telefon a notebook i k soukromému použití
Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
Zaměstnanecké slevy na zboží a služby u vybraných obchodních partnerů
Služební automobil i k soukromému využití
Práce na jednosměnný provoz
Férový přístup nadřízených
Zázemí velké stabilní společnosti
Pracovní náplň
Komunikace se zákazníky včetně hledání nových obchodních příležitostí
Realizace úkolů ve svěřených objektech
Administrativa – objednávky, fakturace, docházky atd.
Péče o svěřené zakázky
Kontakt - zadavatel pozice
ATALIAN CZ s.r.o.Odpovědná osoba: Nela Navrátilová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.atalian.cz
Adresa:
Kačírkova 982/4
Praha 5
158 00
Co o sobě říká společnost ATALIAN CZ s.r.o.?
Společnost ATALIAN CZ s.r.o. patří do francouzské skupiny ATALIAN a je specialistou v oblasti tzv. „Facility management“ služeb, kam patří mimo jiné správa a údržba budov, úklidové služby, energetický management, čištění kanalizace, zajištění ostrahy, recepcí a administrativních služeb. Díky pobočkám po celé České republice může společnost ATALIAN nabídnout kandidátům řadu pracovních příležitostí ve všech regionech.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1785)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice