ID: 1806007
značka: 405526
Aktualizováno
před 3 měsíci
Požadujeme
Hard skills:
Soft skills:
Nice to have:
Náš scriptovací jazyk vychází z Delphi – ale kandidát ho nemusí umět, stačí ochota se učit interní programovací jazyk.
- znalost SQL
- zkušenost s prací s databázemi
- povědomí o podnikových procesech/základní znalost účetnictví: zbytek doučíme!
- základní znalost programování – kterýkoliv
Soft skills:
- Přátelské, ale profesionální vystupování (občasné cestování za zákazníkem, komunikace se zákazníkem na denní bázi – písemná i telefonická)
- Ochota se vzdělávat a přizpůsobovat se změnám a novinkám ve vývoji
- Trpělivost – kompletní zaučení může trvat i měsíce
- Ochota zatnout zuby, když se potřeba dokončit projekt v konkrétním termínu
Nice to have:
- zkušenost s ERP softwary nebo IS
Náš scriptovací jazyk vychází z Delphi – ale kandidát ho nemusí umět, stačí ochota se učit interní programovací jazyk.
Nabídka
- 5 týdnů dovolené
- Benefit plus
- Sportovní aktivity
- Možnost zapůjčení firemního vozu
- Návštěvy fyzioterapeuta ve společnosti
- Zajímavé volnočasové aktivity
- Kancelář přátelská k dětem a psům
- Společnost nezatížená procesy
- Kolárna, sprchy
- Kafeterie
- Možnost zdravého stravování ve společnosti
- Možnost ubytování po dobu hledání vlastního bydlení
- Firemní spoření s výhodným úrokem
- Autopůjčovna
- Skvělý přístup ke vzdělávání (vlastní portál, onboarding a studijní plány, leadership a guru program)
Pracovní náplň
Hledáme komunikativní osobnost, která se ráda věnuje zákazníkům, ale také která se ráda vyvíjí i po technické stránce.
Náplň práce:
Na denní bázi je kontakt se zákazníkem – písemný, telefonický + občas osobní setkávání se zákazníky (lokace: Praha a blízké okolí); vnitrofiremně spolupráce se Sales oddělením, týmem Delivery, který má na starosti implementaci našich řešení u nových zákazníků a vývojovým oddělením.
Konzultant v Care má větší množství menších zakázkových úprav (než např. v týmu Delivery), které řeší – předělují mu je Key Accounts dle historické vazby, časových kapacit konzultantů.
Náplň práce:
- analýza potřeb zákazníka
- konzultace s klienty, jak je systém možné upravit
- pomoct jim jejich práci automatizovat
- úprava/skriptování dle požadavků klientů
- předání změn, základní proškolení
Na denní bázi je kontakt se zákazníkem – písemný, telefonický + občas osobní setkávání se zákazníky (lokace: Praha a blízké okolí); vnitrofiremně spolupráce se Sales oddělením, týmem Delivery, který má na starosti implementaci našich řešení u nových zákazníků a vývojovým oddělením.
Konzultant v Care má větší množství menších zakázkových úprav (než např. v týmu Delivery), které řeší – předělují mu je Key Accounts dle historické vazby, časových kapacit konzultantů.
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce v Praze a okolí (1714)
Praha
IQservis.cz, s.r.o.
30000 - 100000 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
OC QUADRIO (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
160 - 175 Kč za hodinu
Praha 10, Štěrboholy (Dubeč, Uhříněves, Dolní...
MSG - Job
140 - 145 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
před 5 dny
Praha 1, Praha 9 a Praha 10.
MSG - Job
140 - 150 Kč za hodinu
před 2 dny
Praha
MSG - Práce
150 - 160 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
Celá ČR (okres Praha hl.m.)
RT Agency
50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice