ID: 1815719
značka: 7725
Aktualizováno
minulý měsíc
Pracovní nabídka
SENIOR COST MANAGER
Společnost, která je lídrem v oblasti stavebních projektů pro globální klienty otevírá dveře novým uchazečům pro Pražskou pobočku. Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici COST MANAGER.
Již z názvu vyplývá, že řešení nákladů bude Vaším každodenním šálkem kávy, ale zároveň je pozice mnohem komplexnější a máme celkem jasnou představu o tom, koho hledáme.
Hledáme člověka, který na náklady pohlíží s nadhledem. Kandidáta, který dokáže pružně reagovat na změny a problémy, které mohou nastat. Nehledáme kariéristu, hledáme skvělého kolegu do týmu, který se nebojí odpovědnosti a dokáže v případě potřeby vést ostatní kolegy. Dostanete na starost projekty našich špičkových klientů, proto požadujeme profesionalitu také od Vás. Jsme tým a fungujeme jako tým, a i přesto, že očekáváme určitou samostatnost, tak Vám budeme vždy ochotni podat pomocnou ruku, když ji budete potřebovat.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Budete samostatně řešit projekty – jeden/dva, záleží na jejich velikosti. Projekty můžou být ve stovkách milionů EUR až miliardách. Jedná se o převážně o budovy – skladovací, výrobní haly, administrativní budovy, bytové prostory, hotely, aj.
Očekáváme, že dokážete samostatně zajistit PŘÍPRAVNOU část projektů – od účasti na jednáních, reportingu, ODHADU NÁKLADŮ až po samotný „prodej“ klientovi.
Samozřejmě poté přichází REALIZAČNÍ část – ocenění dokumentů, příprava výběrového řízení, oslovování vybraných firem, vyhodnocení a výběr a následná fakturace, kontrola stavby, reporty a finální vyúčtování.
JAK SI VÁS IDEÁLNĚ PŘEDSTAVUJEME?
Co se týká zkušeností, tak hledáme SENIORNÍHO kandidáta. Někoho, kdo má za sebou nejméně 6 let zkušeností na obdobné pozici.
Zkušenosti jsou podmínkou, ale jelikož se jedná o business, tak potřebujeme abyste byl KOMUNIKATIVNÍ, potřebujeme kandidáta, který to, co vytvoří, dokáže klientovi odprezentovat a prodat.
S komunikativností se pojí to, že od Vás vyžadujeme ANGLIČTINU na profesionální úrovni. Spoustu projektů řešíme se zahraničními klienty – prezentace, reportingy a častokrát veškerou komunikaci. Je tedy nutné abyste dokázal sebevědomě vystupovat v angličtině.
Pokud máte zkušenosti v TZB, máte komplexní znalosti cenotvorby, umíte pracovat SAMOSTATNĚ a nebojíte se komunikace, která bude klíčová ve všech bodech Vaší práce, tak právě Vás hledáme.
V rámci práce se můžete setkat s krátkodobými cestami do zahraničí. Jedná se o cesty, které jsou v rozmezí několika dnů.
CO VÁM NABÍZÍME?
Zázemí prosperující globální společnosti. I přesto, že to může znít jako klišé, tak u nás si zakládáme na vztazích. Nepodkopáváme si nohy, podporujeme se a klademe důraz na kolegialitu. To stejné se snažíme nabídnout našim klientům. Klademe důraz na bezpečnost informací a dat.
Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení adekvátní této pozici. Roční bonusy a časovou flexibilitu, kterou očekáváme také od Vás.
BENEFITY: Notebook, telefon, příspěvek na stravu, firemní akce, nadstandardní množství dovolené.
Nabízíme spolupráci na HPP nebo IČO dle naší společné domluvy.
Pokud jste se našli ve většině výše zmíněného, ozvěte se nám a pojďme se společně pobavit o pracovní příležitosti. Pošlete nám svoje CV a my se s Vámi rádi spojíme a probereme detailněji pracovní pozici.
Společnost, která je lídrem v oblasti stavebních projektů pro globální klienty otevírá dveře novým uchazečům pro Pražskou pobočku. Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici COST MANAGER.
Již z názvu vyplývá, že řešení nákladů bude Vaším každodenním šálkem kávy, ale zároveň je pozice mnohem komplexnější a máme celkem jasnou představu o tom, koho hledáme.
Hledáme člověka, který na náklady pohlíží s nadhledem. Kandidáta, který dokáže pružně reagovat na změny a problémy, které mohou nastat. Nehledáme kariéristu, hledáme skvělého kolegu do týmu, který se nebojí odpovědnosti a dokáže v případě potřeby vést ostatní kolegy. Dostanete na starost projekty našich špičkových klientů, proto požadujeme profesionalitu také od Vás. Jsme tým a fungujeme jako tým, a i přesto, že očekáváme určitou samostatnost, tak Vám budeme vždy ochotni podat pomocnou ruku, když ji budete potřebovat.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Budete samostatně řešit projekty – jeden/dva, záleží na jejich velikosti. Projekty můžou být ve stovkách milionů EUR až miliardách. Jedná se o převážně o budovy – skladovací, výrobní haly, administrativní budovy, bytové prostory, hotely, aj.
Očekáváme, že dokážete samostatně zajistit PŘÍPRAVNOU část projektů – od účasti na jednáních, reportingu, ODHADU NÁKLADŮ až po samotný „prodej“ klientovi.
Samozřejmě poté přichází REALIZAČNÍ část – ocenění dokumentů, příprava výběrového řízení, oslovování vybraných firem, vyhodnocení a výběr a následná fakturace, kontrola stavby, reporty a finální vyúčtování.
JAK SI VÁS IDEÁLNĚ PŘEDSTAVUJEME?
Co se týká zkušeností, tak hledáme SENIORNÍHO kandidáta. Někoho, kdo má za sebou nejméně 6 let zkušeností na obdobné pozici.
Zkušenosti jsou podmínkou, ale jelikož se jedná o business, tak potřebujeme abyste byl KOMUNIKATIVNÍ, potřebujeme kandidáta, který to, co vytvoří, dokáže klientovi odprezentovat a prodat.
S komunikativností se pojí to, že od Vás vyžadujeme ANGLIČTINU na profesionální úrovni. Spoustu projektů řešíme se zahraničními klienty – prezentace, reportingy a častokrát veškerou komunikaci. Je tedy nutné abyste dokázal sebevědomě vystupovat v angličtině.
Pokud máte zkušenosti v TZB, máte komplexní znalosti cenotvorby, umíte pracovat SAMOSTATNĚ a nebojíte se komunikace, která bude klíčová ve všech bodech Vaší práce, tak právě Vás hledáme.
V rámci práce se můžete setkat s krátkodobými cestami do zahraničí. Jedná se o cesty, které jsou v rozmezí několika dnů.
CO VÁM NABÍZÍME?
Zázemí prosperující globální společnosti. I přesto, že to může znít jako klišé, tak u nás si zakládáme na vztazích. Nepodkopáváme si nohy, podporujeme se a klademe důraz na kolegialitu. To stejné se snažíme nabídnout našim klientům. Klademe důraz na bezpečnost informací a dat.
Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení adekvátní této pozici. Roční bonusy a časovou flexibilitu, kterou očekáváme také od Vás.
BENEFITY: Notebook, telefon, příspěvek na stravu, firemní akce, nadstandardní množství dovolené.
Nabízíme spolupráci na HPP nebo IČO dle naší společné domluvy.
Pokud jste se našli ve většině výše zmíněného, ozvěte se nám a pojďme se společně pobavit o pracovní příležitosti. Pošlete nám svoje CV a my se s Vámi rádi spojíme a probereme detailněji pracovní pozici.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Pavlicová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.jobstart.cz
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1713)
Praha - Smíchov
CAPEXUS s.r.o.
Práce z domu
Praha 10, Štěrboholy (Dubeč, Uhříněves, Dolní...
MSG - Job
140 - 145 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
před 5 dny
Praha 1, Praha 9 a Praha 10.
MSG - Job
140 - 150 Kč za hodinu
OC QUADRIO (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
160 - 175 Kč za hodinu
Praha
IQservis.cz, s.r.o.
30000 - 100000 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
Praha
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
15000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Celá ČR (okres Praha hl.m.)
RT Agency
50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice