Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: OZP
  • Místo pracoviště: Praha
ID: 1817569 Aktualizováno včera

Láká Vás proniknout do světa nákupu a máte předchozí zkušenosti jako administrativní pracovník, back office nebo ze zákaznického servisu? Faktury, objednávky, práce v excelu a komunikace s klienty (dodavateli) Vám není cizí?
Aktuálně na naši loď jménem Atalian hledáme administrativního pracovníka, který bude se stane členem našeho oddělení nákupu.
Staňte se součástí týmu, který se pořád zlepšuje a udává trendy ve facility managementu!

Požadujeme

  • SŠ s technickým či ekonomickým vzděláním
  • Výborná znalost práce na PC (zejména Excel)
  • Prozákaznický přístup
  • Reprezentativní vystupování
  • Dobré analytické a organizační schopnosti
  • Znalost anglického jazyka

Nabídka

  • Zázemí velké mezinárodní společnosti
  • Přátelský kolektiv, který je vždy připraven pomoci
  • Férové jednání nadřízených
  • Moderní pracovní prostředí
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Roční odměny za výsledky
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta
  • Neomezená konzumace kávy
  • Notebook
  • Mobilní telefon i k soukromému použití
  • Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
  • Adekvátní pomoc v rámci zaškolení a adaptace

Pracovní náplň

  • Administrativní a analytické činnosti spojené s oddělením nákupu
  • Komunikace s dodavateli
  • Spoluorganizace poptávkových a výběrových řízení
  • Poskytování podpory pro “nákupní aktivity” ve společnosti
  • Vystavování objednávek
  • Příprava a evidence dodavatelských smluv
  • Odpovědnost za data v interních systémech
  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli

Kontakt - zadavatel pozice

ATALIAN CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: Nela Navrátilová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.atalian.cz

Adresa:
Kačírkova 982/4
Praha 5
158 00

ATALIAN CZ s.r.o.

Co o sobě říká společnost ATALIAN CZ s.r.o.?

Společnost ATALIAN CZ s.r.o. patří do francouzské skupiny ATALIAN a je specialistou v oblasti tzv. „Facility management“ služeb, kam patří mimo jiné správa a údržba budov, úklidové služby, energetický management, čištění kanalizace, zajištění ostrahy, recepcí a administrativních služeb. Díky pobočkám po celé České republice může společnost ATALIAN nabídnout kandidátům řadu pracovních příležitostí ve všech regionech.

Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
Praha
ManpowerGroup s.r.o.
Praha - Chodov
JOBSYSTEM s.r.o.
32000 - 38000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.