Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: OZP
  • Místo pracoviště: Praha
ID: 1817569 Aktualizováno před 5 dny

Láká Vás proniknout do světa nákupu a máte předchozí zkušenosti jako administrativní pracovník, back office nebo ze zákaznického servisu? Faktury, objednávky, práce v excelu a komunikace s klienty (dodavateli) Vám není cizí?
Aktuálně na naši loď jménem Atalian hledáme administrativního pracovníka, který bude se stane členem našeho oddělení nákupu.
Staňte se součástí týmu, který se pořád zlepšuje a udává trendy ve facility managementu!

Pracovní náplň

  • Administrativní a analytické činnosti spojené s oddělením nákupu
  • Komunikace s dodavateli
  • Spoluorganizace poptávkových a výběrových řízení
  • Poskytování podpory pro “nákupní aktivity” ve společnosti
  • Vystavování objednávek
  • Příprava a evidence dodavatelských smluv
  • Odpovědnost za data v interních systémech
  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli

Požadujeme

  • SŠ s technickým či ekonomickým vzděláním
  • Výborná znalost práce na PC (zejména Excel)
  • Prozákaznický přístup
  • Reprezentativní vystupování
  • Dobré analytické a organizační schopnosti
  • Znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • Zázemí velké mezinárodní společnosti
  • Přátelský kolektiv, který je vždy připraven pomoci
  • Férové jednání nadřízených
  • Moderní pracovní prostředí
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Roční odměny za výsledky
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta
  • Neomezená konzumace kávy
  • Notebook
  • Mobilní telefon i k soukromému použití
  • Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
  • Adekvátní pomoc v rámci zaškolení a adaptace

Kontakt - zadavatel pozice

ATALIAN CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: Nela Sýkorová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.atalian.cz

Adresa:
Kačírkova 982/4
Praha 5
158 00

ATALIAN CZ s.r.o.

Co o sobě říká společnost ATALIAN CZ s.r.o.?

Společnost ATALIAN CZ s.r.o. patří do francouzské skupiny ATALIAN a je specialistou v oblasti tzv. „Facility management“ služeb, kam patří mimo jiné správa a údržba budov, úklidové služby, energetický management, čištění kanalizace, zajištění ostrahy, recepcí a administrativních služeb. Díky pobočkám po celé České republice může společnost ATALIAN nabídnout kandidátům řadu pracovních příležitostí ve všech regionech.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.