Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.
- vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod.
- praxe ve veřejné správě výhodou.
- zkušenosti s vedením kolektivu,
- zkušenosti s řízením IT projektů,
- schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci,
- praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT,
- zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů,
- znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
- organizační, řídící a koncepční schopnosti,
- adaptabilita a analytické schopnosti,
- dobré komunikační schopnosti,
- znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou,
- dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou,
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Nabídka
- 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravné
- Flexi Passy
- 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
- příspěvek na volnočasové pohybové aktivity
- jistota, stabilita, perspektiva, spolehlivost a prestiž
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
- služební mobilní telefon a notebook
- příjemné pracovní prostředí
- účast na reorganizaci IT útvarů magistrátu (pod vedoucího odboru informatiky bude spadat jak „odbor informatiky“, tak „oddělení rozvoje IS/ICT“
- možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek
Platová třída: 13. platová třída (29.400 Kč – 43.370 Kč)
Pracovní poměr: doba neurčitá
Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
- je možno přiložit Vaše představy o finančním ohodnocení a pracovních podmínkách
Lhůta pro podání přihlášky:
4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit
nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Pracovní náplň
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/43
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.
Náplň práce:
- zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu,
- zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce,
- zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce,
- zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT,
- metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních).
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (818)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice