ID: 1820199
značka: A10538
Aktualizováno
tento měsíc
Požadujeme
- Minimálně 3 roky praxe v HR, obchodu, ideálně z prostředí personální agentury
- Schopnost navazovat a udržovat dlouhodobé obchodní vztahy
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Obchodní duch
- Schopnost vést a motivovat tým
- Vytrvalost a trpělivost - nebude to jednoduché, prostředí je velmi konkurenční
- Aktivní řidič sk B, anglický nebo německý jazyk na úrovni B2 minimálně, perfektní znalost práce s MS office, ideálně zájem o další technologie
Nabídka
- Skvělý tým (5 lidí) s letitými zkušenostmi
- Podpora a důvěra od společnosti, abyste mohl/a realizovat své inovativní nápady a strategie
- Příležitost pracovat s významnými klienty a rozšiřovat naše portfolio
- Finanční ohodnocení v závislosti na praxi a výsledcích pobočky
- Mnoho benefitů - stravenky 130Kč, dotovaná jazyková výuka ve výši 80 %, auto i telefon k soukromým účelům, věrnostní odměny, narozeninový den volna, příspěvek na životní/penzijní pojištění, multisportkarta, příspěvek k životnímu jubileím, až 6 týdnů dovolené
Pracovní náplň
Tvojí rolí bude stát se nejvyhledávanějším partnerem v oblasti HR v regionu. Budujeme síť pevných a dlouhodobých vztahů s firmami i profesionály. Pomáháme lidem najít práci snů a firmám vybudovat ty nejlepší týmy.
Jako vedoucí pobočky budeš kompletně svým pánem v regionu. Budeš zodpovědný za obchodní výsledky pobočky, za kvalitu poskytovaných služeb. Ty budeš ten bubeník na lodi a to jak rychle budete plout, bude záviset na Tobě.
Kromě prodeje služeb a budování partnerství v oblasti agenturního zaměstnávání, recruitmentu a dalších HR služeb, budeš mít také na starosti účast na HR kongresech, pořádání HR snídaní, ale i takové ty běžné věci, jako reporting, příprava na ISO certifikace, týdenní porady s týmem a stanovováním cílů, kam dál jít.
Jako vedoucí pobočky budeš kompletně svým pánem v regionu. Budeš zodpovědný za obchodní výsledky pobočky, za kvalitu poskytovaných služeb. Ty budeš ten bubeník na lodi a to jak rychle budete plout, bude záviset na Tobě.
Kromě prodeje služeb a budování partnerství v oblasti agenturního zaměstnávání, recruitmentu a dalších HR služeb, budeš mít také na starosti účast na HR kongresech, pořádání HR snídaní, ale i takové ty běžné věci, jako reporting, příprava na ISO certifikace, týdenní porady s týmem a stanovováním cílů, kam dál jít.
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. HR oddělení Soukenné nám. 156 460 01 Liberec
Nabídka je zařazena v sekci:
Branch Manager,
Branch Manager Liberec,
Area Sales Manager,
Area Sales Manager Liberec,
Asset and leting manager
Volná místa práce na pozici Branch Manager v Liberci a okolí (0)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice