Pracovní nabídka
Náplň práce:
- denní spolupráce s terénním prodejním týmem v regionu
- příprava podkladů, analýz, sledování trendů a příležitostí
- pokročilá práce s MS Office (Powerpoint, Excel, Word, Forms) - práce s kontingenčními tabulkami a nejlépe i s importem dat (Power Query)
- příprava podkladů do prezentací či příprava prezentací dle zadání
- spolupráce na přípravě briefů na podpůrné prodejní aktivity, spolupráce napříč kanály a odděleními (Independent, Convenience, ChannelSupport, POSM)
- vyhodnocování různých obchodních aktivit, programů, KPIs
- správa či párování databází, evidence, archivace dokumentů, kompletace
- administrativní pomoc se správou regionálních dep
- práce v interních systémech – IMDL, Coupa, SAP, Power BI, DCE2, Requests (Qbranch, InteracT),REEV, TEAMs
co vám nabídneme
- flexibilní pracovní doba
- možnost home office
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny pro zdraví
- doplatek do 70% mzdy při pracovní neschopnosti
- smlouva na rok, formou HPP
co od vás očekáváme
- minimálně SŠ vzdělání
- středně pokročilá angličtina a plynulá čeština/slovenština
- silné komunikační a presentační dovednosti
- pokročilé analytické schopnosti
- efektivní time management
- schopnost samostatně definovat priority
- mít silný důraz na spotřebitele (interní zákazníky) a reakci na jejich potřeby, bolestivá místa a využitíplného potenciálu konkrétní obchodní jednotky a tržních iniciativ
- zkušený řidič, řidičský průkaz skupiny B
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Zuzana Víšková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1698)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice