Pracovní nabídka
Důležité jsou pro nás zejména zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednávání o cenách. Rádi dáme příležitost i kandidátům, kteří mají tyto zkušenosti i například z office managementu.
Hlavní zodpovědnosti:
• Řízení nákupu veškerých firemních služeb a produktů (kancelářské potřeby, marketingové předměty, nákup firemních automobilů atp.)
• Výběr a hodnocení vhodných dodavatelů pro HR, marketingové a další firemní služby
• Vyjednávání s dodavateli o cenových podmínkách
• Úzká spolupráce s finančním ředitelem
• Zajištění smluvní administrativy a pravidelný reporting
Jaké zkušenosti budete potřebovat?
• Zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednáváním o cenách (ideálně pro větší korporátní firmu)
• Výborné vyjednávací a komunikační dovednosti
• Znalost českého/slovenského jazyka na úrovni rodilý mluvčí + znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (denní komunikace v anglickém jazyce)
Co Vám nabízíme?
• Zázemí silné globální společnosti, která má přední pozici na trhu
• Příležitost pracovat na nově vytvořené pozici, kde budete spoluvytvářet související procesy
• Pestrou pracovní náplň
• Možnost využívat angličtinu na denní bázi
• Home office 1 den v týdnu
• Firemní benefity – příspěvek na stravování, příspěvek na životní/penzijní pojištění, příspěvek na dopravu, Multisport karta, sleva na firemní produkty
Kontakt - zadavatel pozice
mBlue Czech, s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Mohauptová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://mblue.cz
Adresa:
Bucharova 14/2641
Praha 5 - Jinonice
158 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1695)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice