Požadujeme
Excellent oral communication skills
Languages English B2 or higher, French is a benefit.
Detail oriented in order to keep detailed notes on tickets.
Highly organized to keep Help Desk tickets order.
Ability to diagnose and resolve basic computer technical issues.
Nabídka
Educational courses, training
Corporate events
Bonuses
Holidays 5 weeks
13th monthly salary
Occasional work from home
Flexible start/end of working hours
Notebook
Contributions to the pension / life insurance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní náplň
Respond to customer issues via phone, email and computer chat.
Provide customer assistance.
Document customer interactions
Run diagnostics to resolve customer reported issues.
Escalate issues to the next Tier with next level of difficulty
Install, make changes and repair computer hardware and software.
Follow-up with customers to ensure issues are resolved.
Suggest you include mandatory onsite work
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Poláková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích IT Specialista, Help desk v Teplicích a okolí (5)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice