Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici správce/správkyně poplatků v odboru daní, poplatků a cen.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BT6Y80Y%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BT6Y80Y/UD_vyberove-rizeni_DPC_0054_spravce-poplatku_VR71-24.pdf
Požadujeme
- vzdělání VOŠ/SŠ s maturitní zkouškou
- orientace v zákoně o místních poplatcích a v daňovém řádu
- znalost práce na PC (MS Office, internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- samostatnost, pečlivost
- výhodou praxe ve veřejné správě
Nabídka
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pracovní náplň
- zajišťování daňového řízení, např. vyhotovování rozhodnutí o registraci plátce, úhradě poplatku a úroků z prodlení, rozhodování o odvolání podle daňového řádu
- zajišťování agendy správy poplatků za komunální odpad, zejména registrace a evidence plátců a poplatníků, reklamační řízení týkající se svozu komunálního odpadu, provádění místního šetření
- evidence a archivace dokumentů v elektronické spisové službě
- výkon funkce pověřené/ho hlavní/ho účetní/ho v rámci vnitřního kontrolního systému
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 2. května 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Kontakt - zadavatel pozice
Magistrát Hlavního města PrahaOdpovědná osoba: Mgr. Gabriela Kolářová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.praha.eu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…
Adresa:
Praha
11001
Další volná místa práce v Praze a okolí (1699)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice