Pracovní nabídka
náplň práce
- poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
- budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech
- zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator
- orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
- komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích
- budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy
- komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty
co vám nabídneme
- práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk
- možnost home office (3dny/týden)
- možnost zaměstnání na částečný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce
- přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří
- neformální pracovní prostředí
- firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího
co od vás očekáváme
- určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost
- plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have
- baví Vás komunikovat po telefonu
- schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
- denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a vše společně probereme
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budeme se na Vás těšit.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Customer service v Plzni a okolí (1)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice