Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe v oblasti administrativy výhodou
- Schopnost efektivní komunikace v českém i anglickém jazyce
- Znalost práce s MS Office
- Analytické a organizační schopnosti,
Nabídka
- Stabilní pracovní pozici v úspěšné a perspektivní společnosti
- Možnost profesního růstu a rozvoje v rámci dynamického prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Stravenky, prémie, firemní akce, a další
- Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Pracovní náplň
- Denní komunikace se zákazníky z celého světa
- Přijímání a evidování objednávek v našem interním systému
- Poskytování aktuálních informací zákazníkům ohledně stavu jejich objednávek a dodacích lhůt
- Příprava faktur a dalších dokumentů souvisejících s objednávkami
- Aktivní podpora v procesu rozvoje a zdokonalování pracovních postupů a standardů
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Hana Novotná Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Břeclavi a okolí (29)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice