Požadujeme
- Zkušenosti na pozici hlavní účetní podmínkou.
- Podmínkou je také velice dobrá znalost mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS).
- Zkušenosti s vedením týmu účetních.
- Praxe v oblasti pojišťovnictví anebo bankovnictví velkou výhodou, nikoli podmínkou.
- Hledáme vůdčí osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti a pečlivosti.
- Znalost cizího jazyka není potřeba.
Nabídka
- Pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, 5x za rok sick day.
- Kvartální odměny, 13. plat.
- Home office (standardně 1x týdně), vč. vybavení – NTB, služební mobil (výhodný tarif i pro rodinné příslušníky).
- Odborný rozvoj, interní i externí kurzy, jazykové kurzy.
- Péče o zdraví zaměstnanců (očkování, masáže v budově).
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění.
- Příspěvek na kulturní a sportovní aktivity (multisportkarta).
- Stravování v budově (kantýna na výhodné ceny - snídaně i obědy), příspěvek na dopravu.
- Příspěvek na dovolenou až 15.000,- Kč (na fakturu) – po roce v PP.
- Příspěvek na zdravotní a rehabilitační péči až 3.000,- Kč – po roce v PP.
- Příspěvek na dětské tábory 2.000,- Kč – po roce v PP.
- Dobrovolnický den (1x ročně).
Pracovní náplň
- Zodpovědnost za zpracování měsíční a roční účetní závěrky společnosti včetně finančních výkazů a přílohy k účetní závěrce a podkladů pro audit.
- Aktivní spolupráce při zavádění mezinárodních účetních standardů do účetnictví a přípravě účetních závěrek dle IFRS 19 a při zavádění vnitropodnikového účetnictví; nastavení a aktualizace účtů hlavní knihy a účetních výkazů dle požadavků IFRS, komunikace s dodavatelem účetního programu při jeho úpravách.
- Vypracování a nastavení účetní metodiky, zpracování přiznání k DPH a k ostatním typům daní týkajících se právnických osob.
- Vedení týmu 4 podřízených.
- Příprava podkladů pro konsolidovanou účetní závěrku státu.
- Účtování specifických účetních operací, provádění denní kontroly účetnictví společnosti.
- Kontrola zpracovaných podkladů a příprava přiznání k DPH, zpracování přiznání k dani z nemovitých věcí, kontrola výkazu Cash – Flow, příprava podkladů pro přiznání k DPPO včetně koordinace zpracování ve spolupráci s externím daňovým poradcem.
- Úzká spolupráce s kolegy z reportingu při přípravě podkladů pro účely výkaznictví a statistiky včetně případných úprav účtové osnovy.
Kontakt - zadavatel pozice
Trenkwalder a.s.Odpovědná osoba: Anna Vanová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.trenkwalder.com/cz/
Adresa:
Ovocný trh 573/12
Praha - Staré Město 11000
710 00
Co o sobě říká společnost Trenkwalder a.s.?
Už tři desítky let jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou jsou zkušenosti a poznatky, které jsme získali přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti až po evropský koncern.
Naši konzultanti jsou schopni navrhnout inovativní personální řešení téměř pro všechny odvětví.
Vedoucí postavení na trhu práce ve střední Evropě, úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů jsou důvody, díky kterým jsme se stali strategickým partnerem mezinárodních, ale i středních a malých společností, které očekávají efektivnost a transparentnost ve všech procesech.
V databázi společnosti Trenkwalder evidujeme 200 000 kandidátů. V současné době zaměstnáváme 55 tisíc lidí v 15-ti tisících podnicích. Působíme ve více než 300 pobočkách v 17 evropských zemích.
Koncernové standardy v klíčových oblastech a integrovaný management kvality neustále zvyšují úroveň našich služeb.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Praze a okolí (47)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice