Pracovní nabídka
Co bude Vaší náplní práce?
- V první řadě se budete starat o FAKTURY
- Dále budete administrativně podporovat mnažery a ostatní z týmu
- Zajistíte potřebné objednávky, vyřídíte maily atp.
- Nebude chybět ani komunikace v anglickém jazyce s dodavateli či zákazníky - alespoň písemná
- Budete odpočatí, protože máme 5 týdnů dovolené
- Nebudete hladovět, protože Vám dáme stravenky
- Umíme ohodnotit dobře vykonanou práci bonusy
- Čeká Vás částečn flexibilní pracovní doba či možnost Home Office po domluvě s nadřízeným)
- Zajímavá a nestereotypní práce
- Další bonusy a odměny
- Nevadí Vám komunikovat v anglickém jazyce - alespoň písemně (výhodou)
- Máte zkušenosti s FAKTURACEMI, nebo se to chcete naučit
- Práce s počítačem Vám nedělá problémy
- Jste organizační a pečlivý typ.
- Výhodou je pokud již máte zkušenosti s administrativní pozicí
- Další výhodou je znalost systému Helios
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Adéla Bátorová DiS. Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Fakturant v Praze a okolí (46)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice