ID: 1825108
značka: A10660
Aktualizováno
před týdnem
Požadujeme
- Přehled o produktech, aktuálních trendech a nadšení pro oblast BEAUTY.
- Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
- Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
- Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
- Komunikativní znalost angličtiny (B2)
- Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
- Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
- Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
- Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
Nabídka
- Motivující finanční ohodnocení s fixní a variabilní složkou mzdy.
- Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
- Příjemné a reprezentativní prostředí.
- Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
- Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
- Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu
- Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
- Slevy na firemní produkty
- Leadership program
- Multisport karta
- Pravidelné firemní akce a teambuildingy
- Pravidelná externí školení od významných značek
- Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
Pracovní náplň
Pro jedničku na trhu v online prodeji parfémů a kosmetiky, jednoho z předních prodejců Beauty, hledáme zkušeného člověka na pozici Store Manager pro pobočku na Praze 1.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
- Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
- Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
- Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
- Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
- Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
- Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2Další volná místa práce v Praze a okolí (1672)
aktivní nabídka
Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
50000 - 60000 Kč/měsíc
Jesenice (okres Praha hl.m.)
AGENTURA PLUS s.r.o.
150 Kč za hodinu
Praha
Fajn práce s.r.o.
40000 Kč za měsíc
OC QUADRIO (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
31400 - 35000 Kč za měsíc
Praha 10, Štěrboholy (Dubeč, Uhříněves, Dolní...
MSG - Job
21000 - 31000 Kč za měsíc
před 4 dny
Praha 1, Praha 9 a Praha 10.
MSG - Job
140 - 150 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
před 2 dny
ARKÁDY Pankrác (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
31500 - 35000 Kč za měsíc
Praha
CERASOU studio s.r.o.
120 - 250 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice