ID: 1829790
značka: PL5568
Aktualizováno
před 14 dny
Požadujeme
VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky).
Znalost SAP výhodou; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky).
Znalost SAP výhodou; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Nabídka
Velmi zajímavá a zodpovědná práce s možností využití home office (po zapracování). Mzda v rozmezí od 50-55 tisíc btto. Velká škála firemních benefitů (benefitní karta pro sportovní a kulturní aktivity), penzijní připojištění. Příspěvek na stravování a velký výběr jídel.
Pracovní náplň
Vizualizace a management nákupních objednávek. Potvrzení dodávek, posuny termínů u objednávek.
Proaktivní management a monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu.
Vizualizace změn požadavků na objednávání materiálu a vyhodnocování rizik.
Analýza předpovědi plateb a vývoje hodnoty skladových zásob.
Podpora nákupčích v rámci přípravy podkladů pro objednávání materiálu.
Řešení extra logistických nákladů spojených s neplánovaným nákupem materiálu.
Monitorování nákupu při ukončování výroby.
Analýza pohyblivých a nepohyblivých zásob.
Příprava vyhodnocení KPI.
Podpora rozvoje nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Proaktivní management a monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu.
Vizualizace změn požadavků na objednávání materiálu a vyhodnocování rizik.
Analýza předpovědi plateb a vývoje hodnoty skladových zásob.
Podpora nákupčích v rámci přípravy podkladů pro objednávání materiálu.
Řešení extra logistických nákladů spojených s neplánovaným nákupem materiálu.
Monitorování nákupu při ukončování výroby.
Analýza pohyblivých a nepohyblivých zásob.
Příprava vyhodnocení KPI.
Podpora rozvoje nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Kloučková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
ul. 17. listopadu 400
Pardubice
530 02
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (791)
před týdnem
Pardubice
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 - 60000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Pardubice
Manuvia Expert Recruitment CZ, s. r. o.
50000 - 60000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Stéblová (okres Pardubice)
Personal Consult s.r.o.
30000 - 34000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Pardubice
Enter-Prise Sorting, s.r.o.
125 - 135 Kč za hodinu
Pardubice
Personal Consult s.r.o.
50000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Pardubice
Enter-Prise Sorting, s.r.o.
140 - 175 Kč za hodinu
před 4 dny
Býšť (okres Pardubice)
LONTECH-surface treatment, s.r.o.
40000,00 - 60000,00 Kč za měsíc
centrála Praha 10 - práce pocelé ČR
JOBSYSTEM s.r.o.
50000 - 70000 Kč za měsíc
Pardubice
Manuvia - centrální nábor Ostrava
32000 - 37000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice