Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Organizační a administrativní podpora obchodního oddělení
- Příprava podkladů pro obchodní oddělení - cenové nabídky, prezentace, podklady pro jednání
- Správa e-shopu, kompletní vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky
- Příprava podkladů na obchodní porady, zpracování a evidence zápisů z porad
- Zpracování reportingu obchodních činností
- Spolupráce napříč společnosti
Požadujeme:
- Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu
- Reprezentativní vystupování
- Znalost práce na PC, MS Office
- Trestní bezúhonnost
- Znalost AJ výhodou
- Znalost systému Helios výhodou
- ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
- Zaměstnání u stabilní firmy (26 let na trhu) a v příjemném pracovním prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Stravenkový paušál
- Mimořádné odměny
- Vlastní, nesdílené pracovní místo
- Možnost profesního růstu
- Nástup možná ihned
- Místo výkonu práce: Sulice - Hlubočinka
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze východ a okolí (67)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice