Chcete využít svoji komunikativní němčinu? Hledáte zaměstnání s částečnou možností práce z domova?
Rádi přivítáme v týmu německé společnosti novou posilu, která bude mít na starost příjem objednávek a požadavků (telefonicky či písemně).
Požadujeme
ideální je praxe z IT, ale příležitost se nabízí i pokud máte zkušenosti např. ze zákaznického servisu
znalost ITSM nástrojů výhodou
Nabídka
práce 50 % z kanceláře, 50 % z domova (vybavení na home office poskytneme)
5 týdnů volna
5 sick days
stravenkový paušál 99 Kč
volání v rámci ČR zdarma + balíček dat
Pracovní náplň
zajištění zpracování objednávek, případně přesun požadavků na technickou podporu
průběžný monitoring statusu objednávek, vyhodnocování jejich zpracování
spolupráce napříč týmy a odděleními
snaha přicházet s novými nápady, jak zlepšit či zefektivnit proces řešení objednávek
Poznámka
Líbí se Vám naše nabídka? Neváhejte mi zaslat svůj životopis! Anebo si pojďme rovnou zavolat a říci si detaily!
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Jana Havelková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1770)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice