Požadujeme
- SŠ/VŠ humanitního nebo ekonomického směru
- 1 rok praxe na asistentské pozici
- Angličtinu na dobré úrovni
- Znalost nástrojů MS Office (Excel)
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Organizační schopnosti
- Pečlivost
- Flexibilitu
Nabídka
- Práci na HPP nebo na zkrácený úvazek
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- Sick day
- Příspěvek na dopravu
- Zajímavé bonusy
- Lokalitu Klášterec nad Ohří
Pracovní náplň
- Obsluha recepce
- Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů
- Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů
- Podpora managementu společnosti
- Organizování firemních akcí
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Eliška Berková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://acjobs.cz
Adresa:
Špitálské náměstí 3517/1a
Ústí nad Labem
400 01
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Chomutově a okolí (300)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice