Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- orientace v účetní agendě
- silné organizační schopnosti
- vynikající komunikační dovednosti
- svědomitý přístup, důslednost, samostatnost a pečlivost
- flexibilita a proaktivní přístup k plnění úkolů
- schopnost zvládat bezchybně rutinní úkoly v požadovaném čase a kvalitě
- znalost práce na PC
Výhodou:
- jazykové znalosti - AJ, NJ, Italština
- dobrá znalost účetnictví
- orientace v právním systému
Nabídka
- práci na plný nebo zkrácený úvazek
- důkladné zaškolení při nástupu do zaměstnání a prostor pro adaptaci v oboru
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- motivační bonusy s ohledem na výsledky
- příjemné pracovní prostředí
- příspěvek na stavování
- mobil a notebook
- MultiSport karta
Místo práce: Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.
Pro bližší informace volejte na tel.: zobrazit tel. číslo - Mária Bartošová.
Pracovní náplň
Náplň práce:
- vedení administrativní agendy investičních záměrů
- správa dokumentů - objednávky, faktury, platby
- řízení procesů s orientací na právní předpisy
- komunikace a jednání s úřady
- reporting účetních dat
- pojištění a řešení pojistných událostí
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Brně a okolí (28)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice