Správa státních hmotných rezerv je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.
Pracovní náplň
- celostátní koordinace vytváření a rozvoje informačních systémů v rámci obecných koncepcí a zásad, včetně hodnocení projektů a kontroly dodržování zásad u informačních systémů veřejné správy;
- odpovídá zejména za provoz, rozvoj a správu aplikací na platformě SharePoint, Intranetu Správy a dalších pomocných aplikací;
- zajišťuje vývoj a úpravy aplikačních programových vybavení, analyzuje stávající prostředí a podílí se na zpracování budoucí koncepce;
- v součinnosti s věcně příslušnými organizačními útvary Správy zpracovává návrhy zadávacích dokumentací, věcných zadání a investičních záměrů na pořízení, obnovu a zabezpečení provozu jednotlivých součástí IS Správy;
- likviduje v rámci své působnosti faktury od dodavatelů;
- spolupracuje při tisku zaměstnaneckých karet a případně zavádí zaměstnance do AD;
- zabezpečuje pořízení příslušného aplikačního SW, jeho testování a implementaci;
- zabezpečuje technickou podporu aplikací realizovaných pomocí programů Microsoft 365, zejména SharePoint;
- ve spolupráci s externími poskytovateli služeb a příslušnými organizačními útvary Správy zabezpečuje provoz, opravy, odstraňování závad, údržbu a obnovu chodu aplikací v informačních systémech Správy;
- provádí kontrolu dodržování vnitřních předpisů a individuálních řídících aktů pro oblast provozu a bezpečnosti IS Správy;
- zabezpečuje provoz svěřených aplikačních serverů;
- zpracovává a aktualizuje dokumentaci SW aplikací;
- realizuje školení zaměstnanců Správy v oblasti svěřených aplikací.
Požadujeme
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa aplikační správce se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
28. Informační a komunikační technologie
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 6. února 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 21986/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení
Poznámka
viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Kontakt - zadavatel pozice
Správa státních hmotných rezerv
Odpovědná osoba: Tereza Dohnalová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Olbrachtova 1677/3
Praha 4
Další volná místa práce v Praze a okolí (1440)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice