Pracovní náplň
- Přebírání a ukládání materiálu na určené skladové pozice
- Zajišťování výdeje materiálu pro výrobu dle požadavků
- Objednávání materiálu na základě výrobních potřeb
- Práce s podnikovými systémy (např. K2, Kardex) – evidence pohybů ve skladu
- Účast na pravidelných inventurách a kontrolách skladu
Požadujeme
- Středoškolské nebo vyučené vzdělání
- Základní orientaci v MS Word, Excel
- Řidičský průkaz skupiny B
- Výhodou je znalost ERP systémů a oprávnění na VZV
- Ochotu pracovat na dvě směny
- Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav
Nabízíme
- Dovolená 5 týdnů
- 13 plat
- Vzdělávací kurzy a školení
- Firemní akce
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Bonusy/prémie
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Lokalita: Turnov
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Nikola Malá Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Špitálské náměstí 3517/1a
Ústí nad Labem
400 01
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Semilech a okolí (406)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice