Pracovní nabídka
Máte příjemné vystupování pro vítání návštěv, komunikaci s klienty, kurýry apod.?
Domluvíte se anglicky na úrovni B2?
Máte dobré organizační dovednosti a je na Vás spoleh?
Vaše nová práce?
→ administrativní podpora
→ péče o chod recepce a kanceláří
→ vítání hostů
→ péče o návštěvy
→ evidence, třídění a odesílání pošty
→ telefonáty, emaily
→ komunikace s klienty, kurýry
→ správa parkovacích míst
→ objednávky
→ spolupráce se správou budovy
→ další ad-hoc úkoly
Na co se můžete těšit?
Dlouhodobá spolupráce u ověřeného zaměstnavatele na HPP
Vhodné i pro juniory
Ihned nebo dohodou
Dle zkušeností (cca od 35.000 Kč + čtvrtletní bonusy)
Multisportka, příspěvek na stravování, 25 dní dovolené
Místo výkonu práce: Vinohrady
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Bc. Romana Koudelková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozicích Recepční, Administrativní podpora v Praze a okolí (84)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice