Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného vedoucího, který bude oporou v době proměn. Pokud se chcete aktivně podílet na modernizaci úřadu a spolupracovat na projektech, které mají reálný společenský dopad pro občany, pak hledáme právě Vás!
Vaše mise jako Vedoucí/ho odboru:
- Tvorba a prosazování ICT strategie úřadu včetně priorit, rozpočtu a měření přínosů
- Realizace ročních akčních plánů rozvoje a digitalizace
- Efektivní řízení a provoz ICT infrastruktury a informačních systémů (licence, obnova HW, cloudová řešení)
- Budování systému podpory ICT služeb pro úřad
- Řízení digitalizačních projektů napříč odbory (agendy, formuláře, workflow)
- Být lídrem a mentorem ICT týmu, který budete rozvíjet, motivovat a delegovat úkol zastoupení v jednáních s partnery v oblasti IT a eGovernmentu
Vaše každodenní agenda:
- Řízení odboru včetně vedení vedoucích oddělení (v rámci odboru 3 oddělení, celkem do 30 lidí)
- Koordinace provozu a rozvoj klíčových systémů (spisová služba, ekonomika, helpdesk)
- Správa IT infrastruktury
- Zajištění souladu s legislativou (ISVS, GDPR, archivace)
- Podpora standardizace, obnovy techniky a interního školení
Očekáváme:
- VŠ vzdělání
- Minimálně 5 let praxe v ICT, z toho 3 roky na vedoucí pozici
- Zkušenost s řízením ICT systémů nebo infrastruktury
- Praxi s ICT projekty ve veřejné správě (výhodou)
- Schopnost vést tým a projektově řídit změny
- Strategické, analytické a koncepční myšlení
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Otevřenost inovacím a schopnost řízení změn
- Znalost legislativy (zejména zákon o ISVS, GDPR) a moderních technologií
Nabízíme:
- Zázemí stabilní státní instituce, práce ve veřejné správě na dobu neurčitou
- Možnost ovlivnit podobu digitálních služeb a spolupracovat na projektech s reálným společenským dopadem
- Přístup ke špičkovému manažerskému vzdělávání
- Plat se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – Platová třída 14, tzn. 33 170 Kč – 48 310 Kč (dle Vaší uznatelné praxe)
- Osobní příplatek
- Příplatek za vedení
- Roční odměny
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den
- Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1 300 Kč/měsíc
- Ticket Benefit Card v hodnotě 14 000 Kč/rok
- Firemní mateřskou školku
- Jazykové kurzy a možnosti dalšího vzdělávání
- Pružná pracovní doba
- Kanceláře: Brno (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1066)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice