Pracovní nabídka
Hledáme spolehlivou a samostatnou účetní, která zvládne kompletní vedení účetnictví, mzdové a daňové agendy.
Co vás u nás čeká:
- Kompletní vedení podvojného účetnictví firmy
- Zpracování přijatých a vydaných faktur, banky, pokladny, interních dokladů, příležitostná fakturace a výdej zboží
- Zajištění měsíčních i ročních závěrek
- Zpracování mezd a kompletní mzdové agendy (včetně komunikace s OSSZ, ZP a FÚ), roční zúčtování daní
- Příprava a podání daňových přiznání (DPH, daň z příjmů aj.)
- Spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
- Administrativní podpora vedení firmy v oblasti účetnictví a ekonomiky, vyhodnocení ekonomiky firmy, příprava účetních podkladů pro valnou hromadu
- Komunikace a plnění zpravodajských povinností vůči ČSÚ
Co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Odpovídající praxi v oblasti účetnictví, roky praxe nejsou důležité, důležité jsou znalosti
- Znalost mzdové a daňové agendy
- Dobrou orientaci v aktuální legislativě
- Samostatnost, pečlivost a systematický přístup
- Znalost práce v účetním softwaru (např. Helios, Pohoda, Money S3 nebo obdobném)
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní technologické firmy s dlouholetou historií
- STABILITU a FÉROVOST – co slíbíme, to dodržíme
- Smysluplnou a různorodou práci
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností (45 000 – 65 000 Kč)
- Ideální pracovní dobu: pevná část od 9:00 - 15:00 hodin, zbytek do 8 hodin volně, možnost i zkráceného úvazku 6 hodin denně
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Vzdělávací kurzy AJ
- Mobilní telefon a PC (notebook)
- Přátelský a otevřený kolektiv menší firmy, práce v klidném prostředí
- Podporu při dalším vzdělávání a profesním růstu
- Občasnou možnost práce z domova (Home office) po kompletním zaškolení
- Ostatní benefity s Vámi rád probereme, vše je možné pokud bude zájem a chuť z obou stran
- Nástup ideálně v září, ale je možný ihned nebo dle dohody (stávající kolegyně odchází do důchodu, proto Vás při nástupu ráda zaškolí a budete nejdříve pracovat společně)
- Místo výkonu práce: Čerčany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Administrativní podpora v Benešově a okolí (12)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice