Office manager| Olomouc

  • Zadavatel: Grafton Recruitment, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Zemánková Nikola
ID: 1911643 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!

Náplň práce:
  • zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
  • odpovědnost za organizaci schůzek
  • zápisy z porad
  • správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
  • nákup kancelářských potřeb a vybavení
  • vedení jednoho zaměstnance (recepční)

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
  • pokročilá znalost MS Office
  • organizační schopnosti

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • bonusy
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění

Kontakt - zadavatel pozice

Grafton Recruitment, s.r.o.

Odpovědná osoba: Zemánková Nikola Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.grafton.cz/

Grafton Recruitment s.r.o.
Olomouc
Grafton Recruitment s.r.o.
aktivní nabídka
Olomouc
Grafton Recruitment s.r.o.
30000 - 33000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Olomouc
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Office manager| Olomouc.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Olomouc můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.