ID: 1911643
Aktualizováno
dnes
Pracovní náplň
Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!
Náplň práce:
Náplň práce:
- zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
- odpovědnost za organizaci schůzek
- zápisy z porad
- správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
- nákup kancelářských potřeb a vybavení
- vedení jednoho zaměstnance (recepční)
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
- pokročilá znalost MS Office
- organizační schopnosti
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- bonusy
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce na pozicích Asistent, Recepční, Sekretář v Olomouci a okolí (4)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice